Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria de la 44a promoció del curs bàsic de capacitació per accedir a la categoria de policia del cos de policia local per a l'any 2023

Aprovar la convocatòria de la 44a promoció del curs bàsic de capacitació per accedir a la categoria de policia per a l'any 2023.

Aprovar les bases que han de regir la convocatòria així com també el model de sol·licitud de reserva de places del curs bàsic de capacitació per als ajuntaments que, amb anterioritat a aquesta publicació no hagin presentat la corresponent sol·licitud juntament amb un certificat del secretari o secretària de l'ajuntament, en el termes que figuren en els annexos 1 i 2 d'aquesta Resolució, respectivament.

Codi SIA

2984017

Persones destinatàries

Poden ser alumnes del curs bàsic de capacitació les persones que han superat la fase d'oposició d'un procés selectiu, ja sigui del municipi o del procés unificat convocat per Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 29 de setembre de 2022, BOIB núm. 128 d'1 d'octubre de 2022 per accedir al cos de policia local en la categoria de policia i que han de ser nomenades personal funcionari en pràctiques per l'autoritat municipal. Així mateix també hi poden ser alumnes les persones que resultin admeses a les borses d'interins que es publiquin per part de l'EBAP.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Haver superat la fase d'oposició d'un procés selectiu per accedir al cos de policia local en la categoria de policia

Documentació a presentar

Els ajuntaments que hagin convocat processos selectius per accedir a la categoria de policia del cos de policia local (o de policia en els casos en què no hagin constituït cos) han de presentar una sol·licitud en el termini i forma que es detalla a continuació:

Les sol·licituds s'han de presentar de forma electrònica a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) dirigit a l'Escola Balear d'Administració Pública (DIR3: A04035968), d'acord amb el model que figura en l'annex 2 i que es posarà a disposició dels ajuntaments en la seu electrònica de l'EBAP.

Juntament amb la sol·licitud, han de presentar un certificat del secretari o secretària de l'ajuntament que contengui:

— El nombre de processos selectius de la categoria de policia local convocats pel Ajuntament interessat durants els 4 darrers anys anteriors a la data de la presentació de la sol·licitud.

— El nombre de places amortitzades de la categoria de policia local durant els 4 darrers anys anteriors a la data de la presentació de la sol·licitud.

Models:

Termini màxim

Des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí oficial de les Illes Balears (9 de febrer de 2023) fins al dia 16 de febrer de 2023, ambdos inclosos.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacte

Servei o Secció responsable

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971176319

(formaciopolicial@ebap.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar