Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria pública de subvencions per a actuacions d'adaptació al canvi climàtic, en zones urbanes i periurbanes, dins el Pla d'Impuls al Medi Ambient Canvi Climàtic

L'objecte d'aquesta convocatòria és aprovar i regular els ajuts per a actuacions pilot de caràcter innovador i redacció de projectes i informes tècnics, en matèria d'adaptació al canvi climàtic en zones urbanes i periubanes, dins el Pla d'Impuls al Medi Ambient Canvi Climàtic.

Codi SIA

2451692

Persones destinatàries

Beneficiàries:

Poden ser beneficiàries d'aquests ajuts les entitats locals de les Illes Balears amb una població inferior a 100.000 habitants, d'acord a les xifres oficials de població dels municipis espanyols publicades per l'Institut Nacional de l'Estadística a data de 31 de desembre de 2020.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre i notificar la resolució de les sol·licituds és de 3 mesos comptadors a partir del 15 de gener de 2022, data en què finalitza la presentació de les sol·licituds. La resolució s'ha de notificar als interessats, d'acord amb l'article 40 i els següents de la Llei 39/2015.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia

Tràmits

X

Sol·licitud de subvenció PIMA-CC

Requisits

Els que marca la convocatòria

Documentació a presentar

1. Model normalitzat "Document 1. Sol·licitud de subvenció"

2. L'acord de l'òrgan competent pel qual s'aprova la sol·licitud de l'ajut i en el qual ha de figurar l'anualitat en la qual se sol·licita l'ajut.

3. El certificat de l'òrgan competent en el qual s'ha d'especificar el compromís per a la reserva de crèdit suficient i adequada per fer les actuacions projectades.

4. Declaració responsable del secretari o de l'òrgan competent que les actuacions objecte de l'ajut es duran a terme d'acord amb la legislació de contractació de l'Administració pública.

5. Memòria explicativa del projecte segons el model normalitzat "Document 2. Memòria de l'actuació".

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

15 de gener de 2022

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Canvi Climàtic i Atmosfera

C/ del Calçat, 2A (Polígon Son Valentí). Tel.: 971177706

(etomas@energia.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Economia Circular, Transició Energètica i Canvi Climàtic

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar