Requisits
1. Omplir la sol·licitud-instancia en model normalitzat i lliurar, juntament amb una còpia del projecte i altra informació que es consideri rellevant, en el registre de la Conselleria de Medi Ambient i Territori o de manera presencial o telemàtica així com s'indica en el apartat "lloc" més abaix.
2. Estudi per part del personal tècnic de la Direcció general de Biodiversitat i Espais Naturals de l'adequació del projecte/activitat/ús a la normativa i el planejament de l'espai natural protegit, i de les afeccions que el projecte/activitat/ús pugui tenir sobre el medi natural de l'espai natural protegit. En cas necessari, es poden proposar canvis i mesures correctores per a evitar o disminuir els efectes potencials. Si es considera que el projecte/activitat/ús contravé la normativa i/o el planejament de l'espai natural protegit i/o els efectes que pot comportat l'execució del projecte/activitat/ús no és assumible ni tan sols adoptant mesures preventives i correctores, es podrà redactar un informe desfavorable a l'execució del projecte/activitat/ús.
3. Entrega de l'informe a l'administració sol·licitant.
Documentació a presentar
- Sol·licitud/instància segons el model per a aquest tràmit
- Còpia del projecte preferentment en versió digital.
Models:
Termini màxim
6 meses
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Medi Natural i Gestió Forestal
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Espais Naturals
C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol).
Tel.: 971176100
- Fax: 971176698
(cmassuti@dgmedinatural.caib.es)