Requisits
Les entitats de formació interessades han de presentar una sol·licitud per cada una de les línies i modalitat de formació que vulguin impartir.
Documentació a presentar
Pel que fa a la modalitat presencial, tota la documentació que complementa la sol·licitud, establerta al punt 12 de l'annex 1 de la convocatòria, s'ha de presentar directament a través de l'aplicació ESOIB.
Pel que fa a la modalitat teleformació, tota la documentació que complementa la sol·licitud, establerta al punt 12 de l'annex 1 de la convocatòria, s'ha de presentar mitjançant aquest tràmit telemàtic.
Models:
Termini màxim
Per al primer període de sol·licituds:
Dins el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, les persones interessades podran presentar les sol·licituds corresponents al primer període de les dues línies.
Per al segon període de sol·licituds:
De dia 2 a dia 20 de febrer de 2026, les persones interessades podran presentar les sol·licituds corresponents al segon període de les dues línies.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de formació per a l'Ocupació 2
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de formació per a l'Ocupació 2
(convocatoriesformacio@soib.caib.es)
Observacions
Pel que fa a la modalitat presencial, s'ha de generar la sol·licitud a l'aplicació de gestió ESOIB i adjuntar-la a aquest tràmit telemàtic.
Pel que fa a la modalitat teleformació, s'ha d'emplenar el model de sol·licitud corresponent, s'ha de signar i s'ha d'adjuntar a aquesta tràmit telemàtic.