Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per finançar formació en el treball adreçada a persones desocupades i ocupades per al període 2025-2028

Regular la concessió de subvencions per finançar formació en el treball adreçada a persones desocupades i ocupades amb l'objectiu de millorar-ne les competències professionals, l'ocupabilitat, la requalificació i la cobertura de les necessitats de les empreses.

Codi SIA

3202970

Persones destinatàries

Entitats de formació públiques o privades inscrites en el Registre d'Entitats de Formació (REEF), per a les especialitats formatives i el nombre d'alumnes objecte de la formació, ja sigui a la modalitat presencial o de teleformació.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

Les entitats de formació interessades han de presentar una sol·licitud per cada una de les línies i modalitat de formació que vulguin impartir.

Documentació a presentar

Pel que fa a la modalitat presencial, tota la documentació que complementa la sol·licitud, establerta al punt 12 de l'annex 1 de la convocatòria, s'ha de presentar directament a través de l'aplicació ESOIB.

Pel que fa a la modalitat teleformació, tota la documentació que complementa la sol·licitud, establerta al punt 12 de l'annex 1 de la convocatòria, s'ha de presentar mitjançant aquest tràmit telemàtic.

Models:

Termini màxim

Per al primer període de sol·licituds:

Dins el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, les persones interessades podran presentar les sol·licituds corresponents al primer període de les dues línies.

Per al segon període de sol·licituds:

De dia 2 a dia 20 de febrer de 2026, les persones interessades podran presentar les sol·licituds corresponents al segon període de les dues línies.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de formació per a l'Ocupació 2

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de formació per a l'Ocupació 2

(convocatoriesformacio@soib.caib.es)

Observacions

Pel que fa a la modalitat presencial, s'ha de generar la sol·licitud a l'aplicació de gestió ESOIB i adjuntar-la a aquest tràmit telemàtic.

Pel que fa a la modalitat teleformació, s'ha d'emplenar el model de sol·licitud corresponent, s'ha de signar i s'ha d'adjuntar a aquesta tràmit telemàtic.

X

Presentació de documentació requerida

Requisits

Haver rebut una notificació electrònica de requeriment de documentació

Documentació a presentar

Presentar únicament la documentació requerida en la notificació rebuda.

Termini màxim

Pel primer període de sol·licituds: termini improrrogable de 5 dies hàbils.

Pel segon període de sol·licituds: termini de 10 dies hàbils.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de formació per a l'Ocupació 2

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de formació per a l'Ocupació 2

(convocatoriesformacio@soib.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar