Requisits
Estar constituit com a Associació de Defensa Vegetal amb estatuts propis i relació de socis
Documentació a presentar
a) Estatuts de l'ADV.
b) Relació actualitzada en suport digital de les parcel·les que cada associat sotmet a la disciplina de l'ADV, identificades d'acord amb el Sistema d'Informació Geogràfica de Parcel·les Agrícoles (SIGPAC) amb número de recinte, de parcel·la, de polígon i de municipi, amb indicació de la superfície del cultiu emparat.
c) Còpia del NIF dels associats.
d) Còpia del contracte de treball o de prestació de serveis amb el director tècnic que ha de dirigir la lluita contra les plagues dels vegetals i dels productes vegetals.
e) Còpia compulsada de la titulació habilitant per exercir com a assessor en gestió integrada de plagues o document justificatiu del reconeixement oficial com a assessor en gestió integrada de plagues.
f) Compromís dels associats a l'ADV de mantenir-la en funcionament durant un període mínim de cinc anys.
g) Pla d'actuació que defineixi les línies principals de treball de l'ADV, en el qual ha de constar, com a mínim, la informació
següent: les tasques habituals de seguiment de plagues; les plagues que han de ser objecte de seguiment; el nombre i la freqüència de les observacions de les plagues; el nombre i la freqüència d'observacions de seguiment del cultiu o dels cultius per espècies i varietats; els mètodes de seguiment per a cada plaga; el nombre d'observacions de seguiment de les dades climàtiques, els paràmetres escollits i la freqüència de les observacions, i el pla d'execució de les actuacions que es detallen en l'article 6 en les quals participa l'ADV, en què figuri la definició dels objectius i el mètode de treball, el pressupost conjunt de la participació de l'ADV en aquestes activitats i el pressupost desglossat per a cada actuació. En el cas que hi hagi més d'un tècnic contractat per a aquest pla d'actuació, s'han d'especificar les tasques i els efectius productius que s'assignen a cada tècnic.
Termini màxim
La Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Medi Ambient o l'òrgan competent del consell insular corresponent ha de dictar la resolució d'aprovació o denegació de la constitució de l'ADV en el termini màxim de dos mesos comptadors a partir que s'hagi presentat la sol·licitud i tota la documentació esmentada.
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Agricultura
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Agricultura
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176567
(sanitatvegetal@dgagric.caib.es)