Requisitos
Poden ser beneficiàries d'aquestes subvencions les federacions esportives de les Illes Balears legalment constituïdes i inscrites en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears i les delegacions territorials de les federacions esportives espanyoles també anotades en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.
Queden excloses d'aquesta convocatòria les entitats que rebin algun tipus d'ajut o patrocini d'empreses de cases d'apostes o de sales de joc, independentment de si aquest ajut s'utilitza o no per cobrir les despeses de l'esdeveniment que sigui objecte de subvenció.
Documentación a presentar
Totes les entitats sol·licitants han de presentar la sol·licitud signada electrònicament per la persona que en tengui la representació legal, juntament amb la documentació següent:
Documentació referida a l'entitat:
· Document d'identitat de la persona que sol·licita la subvenció en nom de la persona jurídica.
· Targeta d'identificació fiscal.
· Document constitutiu de l'entitat i estatuts socials inscrits degudament en el registre corresponent.
· Document acreditatiu de la representació legal amb la qual actua la persona que signa la sol·licitud, la qual ha d'estar vigent en el moment de presentar la sol·licitud.
· Document acreditatiu de la inscripció en el Registre d'Entitats Esportives de les Illes Balears.
Les declaracions responsables següents, segons els models normalitzats, disponibles a la pàgina web de la Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament i a la Seu Electrònica:
· De compliment de les obligacions que estableixen l'article 19 de l'Ordre de la consellera de Presidència de 24 d'agost de 2018 i l'apartat 4 d'aquesta convocatòria.
· De tots els ajuts i les subvencions que li hagi concedit qualsevol institució, pública o privada, o que hagi sol·licitat, relacionats amb la sol·licitud presentada.
· De veracitat de les dades respecte de la titularitat del compte bancari que hagi facilitat (només en el cas que hi hagi un canvi en el compte bancari).
· De no incórrer en cap causa de prohibició o d'incompatibilitat per percebre la subvenció, de conformitat amb la legislació vigent en aquesta matèria.
· De disposar de l'organització i la capacitat suficients i necessàries per garantir el compliment de l'activitat objecte de la subvenció en el moment de la publicació de la convocatòria.
· De compliment dels requisits de la convocatòria en la data de finalització del termini de sol·licitud.
· D'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social davant l'Administració estatal.
Projecte explicatiu de l'esdeveniment esportiu per al qual se sol·licita la subvenció, que ha de contenir com a mínim els apartats següents:
i. Informe descriptiu amb la denominació de l'esdeveniment, els objectius, informació sobre edicions anteriors, calendari i horari, recursos humans, recursos materials, infraestructures i llista d'actuacions que es duran a terme.
ii. Mitjans que s'empraran per difondre l'esdeveniment, amb la màxima concreció possible (per exemple, que s'indiqui la pàgina web de l'esdeveniment, la presència a xarxes socials, l'elaboració de cartells, tríptics, falques de ràdio, anuncis, premsa, elaboració de mitjans audiovisuals, etc.).
iii. El pressupost d'ingressos i despeses prevists derivats de l'organització de l'esdeveniment esportiu.
L'entitat sol·licitant pot presentar qualsevol altre document addicional que consideri pertinent en relació amb el projecte o les activitats per als quals sol·licita la subvenció: material gràfic o audiovisual, factures proforma, pressuposts professionals, etc.
NOTA: (aquest procediment té un tràmit telemàtic específic, si pitjau al botó blau podeu accedir)
Modelos:
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
Deu dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Contacto
Servicio o Sección responsable
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Passeig de Sagrera, 2.
Tel.: 971177002
(serveirelins@dgri.caib.es)