Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Subvencions per a la prestació del servei d'escola matinera dels centres educatius concertats i associacions de mares i pares de centres concertats de les Illes Balears

Subvencionar l'organització del servei d'escola matinera que duguin a terme els centres educatius concertats i associacions de mares i pares dels centres concertats de les Illes Balears per facilitar la conciliació de la vida personal, familiar i laboral, especialment entre les unitats familiars amb més necessitat de protecció, en el marc del Pla Corresponsables de la Secretaria d'Estat d'Igualtat i per a l'Erradicació de la Violència contra les dones del Ministeri d'Igualtat

Código SIA

3153036

Personas destinatarias

Es poden beneficiar de la subvenció objecte d'aquesta convocatòria les persones jurídiques següents:

a) Pel que fa a la línia A: Centres educatius concertats de les Illes Balears.

b) Pel que fa a la línia B: Associacions de mares i pares d'alumnes (AMIPA)/Associacions de famílies d'alumnes (AFA) de centres docents concertats de les Illes Balears, inscrites en el cens de l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de mares i pares d'alumnes.

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos comptadors des de l'endemà que acaba el termini de presentacions de sol·licituds.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b, 07003, Palma

Tel.: 971 17 71 55

Órgano competente para resolver

Conselleria de Famílies, Benestar Social i Atenció a la Dependència

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

- Pel que fa a la línia A: Centres educatius concertats de les Illes Balears.

- Pel que fa a la línia B: Associacions de mares i pares d'alumnes (AMIPA)/Associacions de famílies d'alumnes (AFA) de centres docents concertats de les Illes Balears, inscrites en el cens de l'article 6 del Decret 188/2003, de 28 de novembre, pel qual es regulen les associacions de mares i pares d'alumnes.

Les activitats han d'estar adreçades a infants i joves de fins a 16 anys d'edat i s'ha de dur a terme a qualsevol centre educatiu concertat de les Illes Balears, en horari no lectiu, abans de començar la jornada escolar.

Documentación a presentar

La entitat sol·licitant ha d'emplenar, signar i presentar la sol·licitud confeccionada a l'efecte per aquest procediment, amb el annexos i documentació següent:

a) Formulari de sol·licitud (Annex I), degudament emplenat i signat.

b) NIF de l'entitat sol·licitant i documentació constitutiva de l'entitat.

c) Documentació acreditativa de la representació de la entitat sol·licitant de la subvenció.

d) Acreditació de la inscripció al Registre d'Associacions i al Cens d'associacions de famílies d'alumnes i de les seves federacions i confederacions, de l'àmbit territorial de les Illes Balears.

e) Declaració responsable per a la sol·licitud de la subvenció (Annex II).

f) Un projecte i un pressupost detallat que comprengui les activitats que es vulguin dur a terme amb la concessió de la subvenció que es sol·licita, amb una extensió màxim de 30 pàgines, que contengui les dades que consten al punt 9.8 de la convocatòria.

g) Declaració responsable de la titularitat del compte corrent en el qual s'ha de fer el pagament per transferència bancària en cas d'obtenir l'ajut (Annex III).

h) Declaració responsable de l'entitat de disposar dels certificats negatius del del Registre Central de Delinqüents Sexuals de totes aquelles persones, professionals i voluntaris, que treballen en contacte habitual amb menors (Annex IV).

i) Declaració responsable sobre les obligacions tributaries i autoritzacions de sol·licitud de dades fiscals (Annex V)

j) En el cas que la persona interessada s'oposi expressament a que l'administració pugui consultar i obtenir aquestes dades, certificats de la Tresoreria General de la Seguretat Social i de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària que indiquin que l'entitat està al corrent en el pagament de les obligacions davant l'Administració estatal.

k) En el cas que la persona interessada s'oposi expressament a que l'administració pugui consultar i obtenir aquestes dades, certificat de l'Administració autonòmica que indiqui que l'entitat sol·licitant està al corrent en el pagament de les obligacions tributàries davant la Hisenda de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini per presentar la sol·licitud és de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (Hasta 08/11/2024).

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

Observaciones

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, accedint a través del botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

S'han d'adjuntar els formularis emplenats i signats electrònicament que trobareu a l'apartat "Documentació relacionada" del tràmit de la sol·licitud.

X

Esmena de sol·licitud

Requisitos

Entitats que hagin presentat amb anterioritat una sol·licitud de subvenció a la convocatòria

Documentación a presentar

Documentació per esmenar

Plazo máximo

5 dies hàbils a comptar des de l'endemà d'haver-se publicat el requeriment (fins 25/11/2024)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

Observaciones

Servei de Famílies

Telf. 971177155

X

Al·legacions a la proposta de resolució provisional

Requisitos

Estar inclòs en la proposta de resolució provisional

Documentación a presentar

Plazo máximo

Cinc dies hàbils comptadors des del dia següent de la publicació de la proposta de resolució provisional (fins dia 4 de desembre de 2024, inclòs)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

X

Reformulació del projecte

Requisitos

Estar inclòs en la proposta de resolució provisional

Documentación a presentar

Plazo máximo

Cinc dies hàbils comptadors des del dia següent de la publicació de la proposta de resolució provisional (fins dia 4 de desembre de 2024, inclòs)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

X

Acceptació o renúncia de la subvenció

Requisitos

Estar inclòs en la proposta de resolució provisional

Documentación a presentar

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Cinc dies hàbils comptadors des del dia següent de la publicació de la proposta de resolució provisional (fins dia 4 de desembre de 2024, inclòs)

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

X

Seguiment dels projectes

Requisitos

Tenir la condició de beneficiari de la subvenció

Documentación a presentar

Estat d'execució del projecte

Plazo máximo

5 dies hàbils

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

X

Justificació

Requisitos

Els establerts al punt 13 de la Resolució de la consellera de Famílies i Afers Socials per la qual s'aprova, amb caràcter d'urgència, la convocatòria de subvencions [BOIB núm. 139 de 24 d'octubre de 2024]

Documentación a presentar

Els establerts al punt 13 de la Resolució de la consellera de Famílies i Afers Socials per la qual s'aprova, amb caràcter d'urgència, la convocatòria de subvencions [BOIB núm. 139 de 24 d'octubre de 2024]

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini màxim per a presentar la documentació justificativa és el 2 de febrer de 2026

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Famílies

C/ de Sant Joan de la Salle, 4 b. Tel.: 971177155 - Fax: 971176384

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Famílies, Infància, Joventut i Diversitat

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar