Requisits
1. Les entitats han de tenir acreditat per l'administració competent el servei d'ajuda a domicili.
2. Les entitats han de tenir una experiència de, com a mínim, 2 anys en el servei d'ajuda a domicili per a persones en situació de dependència.
3. les entitats han d'acreditar la solvència financera i tècnica d'acord amb els criteris que s'estableixen en les lletres d) i e) del punt 5.1 i el punt 5.2 d'aquesta Resolució.
4. Així mateix, les entitats han de complir els requisits mínims que s'estableixen en el desplegament del títol VII de la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, així com els requisits que fixa l'article 4 del Decret 48/2017, de 27 d'octubre, pel qual s'estableixen els principis generals als quals s'han de sotmetre els concerts socials, i els requisits que fixa l'article 5 de la Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social a la comunitat autònoma de les Illes Balears.
5. El servei d'ajuda a domicili per a persones en situació de dependència està declarat d'interès econòmic general en l'annex 2 de l'Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2024 pel qual s'aprova la previsió de les prestacions i els serveis que s'han de concertar durant l'any 2024 i es declaren els serveis d'interès econòmic general (BOIB núm. 40, de 23 de març).
Per tant, en aquest procediment poden subscriure acords d'acció concertada, a més a més de les entitats del tercer sector d'acció social que prestin el servei objecte del concert i el sol·licitin, totes les persones físiques o jurídiques de caràcter privat, amb ànim de lucre o sense, sigui quina sigui la forma jurídica que adoptin, que prestin els serveis objecte del concert i el sol·licitin expressament en els terminis i la forma que es determinin.
Documentació a presentar
1. Les entitats interessades que compleixin els requisits que estableix el punt 4 d'aquesta convocatòria han de formular una sol·licitud, d'acord amb el model confeccionat per la Conselleria de Famílies i Afers Socials, que ha de signar la persona representant legal de l'entitat.
2. A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar l'acreditació de solvència financera mitjançant l'aportació dels darrers comptes anuals que l'entitat estigui obligada per la normativa comptable aplicable a tenir tancades, presentats en el registre oficial corresponent.
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
El termini per presentar les sol·licituds és de dia 6 de setembre al 19 de setembre de 2024
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Atenció a la Dependència
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Centres i Programes
Av. de Gabriel Alomar, 33.
Tel.: 971177345
- Fax: 971177068