Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria d'acció concertada del servei d'ajuda a domicili en la Mancomunitat Pla de Mallorca

La concertació de 104.499 hores del servei d'ajuda a domicili ( 7.833 hores mensuals pel que fa als mesos d'octubre a desembre de 2024 i 9.000 hores mensuals pel que fa al període comprés entre dia 1 de gener a dia 30 de setembre de 2025).

Codi SIA

3143318

Persones destinatàries

Entitats d'iniciativa privada que tinguin acreditat el servei d'ajuda a domicili.

Termini per a resoldre i notificar

Tres mesos comptadors des de l'endemà de l'entrada de la sol·licitud en el registre corresponent.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Atenció a la Dependència

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de les sol·licituds

Requisits

1. Les entitats han de tenir acreditat per l'administració competent el servei d'ajuda a domicili.

2. Les entitats han de tenir una experiència de, com a mínim, 2 anys en el servei d'ajuda a domicili per a persones en situació de dependència.

3. les entitats han d'acreditar la solvència financera i tècnica d'acord amb els criteris que s'estableixen en les lletres d) i e) del punt 5.1 i el punt 5.2 d'aquesta Resolució.

4. Així mateix, les entitats han de complir els requisits mínims que s'estableixen en el desplegament del títol VII de la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, així com els requisits que fixa l'article 4 del Decret 48/2017, de 27 d'octubre, pel qual s'estableixen els principis generals als quals s'han de sotmetre els concerts socials, i els requisits que fixa l'article 5 de la Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social a la comunitat autònoma de les Illes Balears.

5. El servei d'ajuda a domicili per a persones en situació de dependència està declarat d'interès econòmic general en l'annex 2 de l'Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2024 pel qual s'aprova la previsió de les prestacions i els serveis que s'han de concertar durant l'any 2024 i es declaren els serveis d'interès econòmic general (BOIB núm. 40, de 23 de març).

Per tant, en aquest procediment poden subscriure acords d'acció concertada, a més a més de les entitats del tercer sector d'acció social que prestin el servei objecte del concert i el sol·licitin, totes les persones físiques o jurídiques de caràcter privat, amb ànim de lucre o sense, sigui quina sigui la forma jurídica que adoptin, que prestin els serveis objecte del concert i el sol·licitin expressament en els terminis i la forma que es determinin.

Documentació a presentar

1. Les entitats interessades que compleixin els requisits que estableix el punt 4 d'aquesta convocatòria han de formular una sol·licitud, d'acord amb el model confeccionat per la Conselleria de Famílies i Afers Socials, que ha de signar la persona representant legal de l'entitat.

2. A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar l'acreditació de solvència financera mitjançant l'aportació dels darrers comptes anuals que l'entitat estigui obligada per la normativa comptable aplicable a tenir tancades, presentats en el registre oficial corresponent.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds és de dia 6 de setembre al 19 de setembre de 2024

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Atenció a la Dependència

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Centres i Programes

Av. de Gabriel Alomar, 33. Tel.: 971177345 - Fax: 971177068

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Atenció a la Dependència

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar