Requisitos
1. Les entitats han de tenir acreditat per l'administració competent el servei d'ajuda a domicili.
2. Les entitats han de tenir una experiència de, com a mínim, 2 anys en el servei d'ajuda a domicili per a persones en situació de dependència.
3. les entitats han d'acreditar la solvència financera i tècnica d'acord amb els criteris que s'estableixen en les lletres d) i e) del punt 5.1 i el punt 5.2 d'aquesta Resolució.
4. Així mateix, les entitats han de complir els requisits mínims que s'estableixen en el desplegament del títol VII de la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, així com els requisits que fixa l'article 4 del Decret 48/2017, de 27 d'octubre, pel qual s'estableixen els principis generals als quals s'han de sotmetre els concerts socials, i els requisits que fixa l'article 5 de la Llei 12/2018, de 15 de novembre, de serveis a les persones en l'àmbit social a la comunitat autònoma de les Illes Balears.
5. El servei d'ajuda a domicili per a persones en situació de dependència està declarat d'interès econòmic general en l'annex 2 de l'Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2024 pel qual s'aprova la previsió de les prestacions i els serveis que s'han de concertar durant l'any 2024 i es declaren els serveis d'interès econòmic general (BOIB núm. 40, de 23 de març).
Per tant, en aquest procediment poden subscriure acords d'acció concertada, a més a més de les entitats del tercer sector d'acció social que prestin el servei objecte del concert i el sol·licitin, totes les persones físiques o jurídiques de caràcter privat, amb ànim de lucre o sense, sigui quina sigui la forma jurídica que adoptin, que prestin els serveis objecte del concert i el sol·licitin expressament en els terminis i la forma que es determinin.
Documentación a presentar
1. Les entitats interessades que compleixin els requisits que estableix el punt 4 d'aquesta convocatòria han de formular una sol·licitud, d'acord amb el model confeccionat per la Conselleria de Famílies i Afers Socials, que ha de signar la persona representant legal de l'entitat.
2. A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar l'acreditació de solvència financera mitjançant l'aportació dels darrers comptes anuals que l'entitat estigui obligada per la normativa comptable aplicable a tenir tancades, presentats en el registre oficial corresponent.
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
El termini per presentar les sol·licituds és de dia 6 de setembre al 19 de setembre de 2024
Forma de presentación
La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
Órgano competente para la tramitación
Direcció General d'Atenció a la Dependència
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Centres i Programes
Av. de Gabriel Alomar, 33.
Tel.: 971177345
- Fax: 971177068