Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Subvenció directa a la Fundació Impulsa Balears per a l'exercici 2024 per fomentar el desenvolupament d'un sistema turístic circular

Desenvolupament d'un marc estratègic de circularitat turística (Pla reN), implantació de plans estratègics per a destinacions turístiques derivades del Pla reN, desenvolupament d'una certificació en circularitat hotelera i divulgació del Pla reN a tots els nivells.

Código SIA

3136049

Personas destinatarias

Fundació Impulsa balears

Plazo máximo para la resolución y notificación

No procedeix

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General d'Economia i Estadística

Trámites

X

Presentació de la sol·licitud

Requisitos

Presentar, per part de la Fundació Impulsa Balears, la sol·licitud i la documentació complementària que correspongui, degudament emplenats

Documentación a presentar

Sol·licitud (Annex 1). Acompanyada de la documentació complementària, que és la següent:

-NIF de l'entitat sol·licitant i de la persona que la representa (còpia).

- Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud (si acreditau la representació per un mitjà diferent de la inscripció en el Registre Electrònic d'Apoderaments (REA), heu de presentar el document que l'acrediti).

- Document de constitució de l'entitat i els estatuts degudament inscrits en el registre corresponent o documentació equivalent.

- Memòria explicativa de l'activitat a subvencionar (Annex 2).

- Declaració responsable (Annex 3).

- Certificat acreditatiu d'estar al corrent de les obligacions amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (només si no autoritzeu la consulta).

- Comunicació identificativa de la documentació en poder de l'Administració, si escau (Annex 4).

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

No procede

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Economia i Estadística

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Conjuntura i Planificació Econòmica

C. Blaise Pascal, 17. Edifici Adduno - Parc Bit. (Ctra. Palma - Valldemossa, km. 7,4). Tel.: 971788526

(malberti@dgeconomia.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Economia i Estadística

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar