Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajudes a actuacions de recerca en biodiversitat emmarcades en els plans complementaris del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència (BIO24)

Donar suport a projectes i actuacions de recerca científica i tecnològica emmarcades dins un projecte, en matèria de biodiversitat.

Aquest procediment és només per presentar sol·licituds per a actuacions de recerca. Si la vostra sol·licitud és per a projectes, ho heu de fer a través del seu procediment corresponent, disponible a aquesta mateixa seu electrònica (Ajudes a projectes de recerca en biodiversitat emmarcats en els plans complementaris del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència).

Código SIA

3056248

Personas destinatarias

Poden ser beneficiaris

a) Els centres públics de recerca: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre de recerca dependent de les diferents administracions públiques.

b) Les fundacions, públiques o privades, que incloguin dins les seves finalitats la recerca o el desenvolupament científic o tecnològic.

c) Les entitats sense finalitat lucrativa que incloguin entre els seus objectius la recerca o el desenvolupament científic o tecnològic.

d) Entitats públiques empresarials del sector instrumental que prestin assessorament especialitzat en matèria de recerca.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos, comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud. La persona o l'entitat interessada pot entendre desestimada la sol·licitud si, una vegada transcorregut el termini màxim de sis mesos des de que la va presentar, no se li ha notificat cap resolució.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud per a actuacions de recerca

Requisitos

D'acord amb la convocatòria, s'entén, en aquest cas, com a actuacions les accions puntuals de recerca concretes destinades a complementar la realització de projectes de recerca existents o futurs.

Aquest procediment és només per presentar sol·licituds per a actuacions de recerca. Si la vostra sol·licitud és per a projectes, ho heu de fer a través del seu procediment corresponent, disponible a aquesta mateixa seu electrònica (Ajudes a projectes de recerca en biodiversitat emmarcats en els plans complementaris del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència).

Documentación a presentar

-Imprès 1: Memòria descriptiva de l'actuació

-Imprès 2: Recursos humans

-Imprès 3: CV normalitzat de l'equip investigador en pdf

-Imprès 4: Declaracions responsables de l'entitat

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (13 d'abril de 20224).

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Innovació i Transformació Digital

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Esmena i millora de la sol·licitud

Requisitos

Haver rebut una reclamació d'esmena de la sol·licitud

Documentación a presentar

Plazo máximo

Deu dies des de la notificació

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació d'al·legacions

Requisitos

Haver presentat una sol·licitud a la convocatòria d'ajuts per realitzar actuacions de biodiversitat

Documentación a presentar

Les al·legacions s'han de registrar a través del tràmit específic indicant el número d'expedient atorgat

Plazo máximo

5 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Acceptació de l'ajut

Requisitos

Haver rebut la resolució provisional de concessió.

Documentación a presentar

- Document d'acceptació de l'ajuda (Imprès 5)

- Els documents relatius a la part institucional de les entitats sol·licitants (en el cas de projectes coordinats, un per cada entitat sol·licitant)

- Declaració responsable de veracitat de les dades aportades o acreditació de l'existència d'un compte bancari la titularitat del qual recau en el beneficiari de la subvenció. Si ja consta a la Direcció General, n'hi ha prou amb una manifestació en aquest sentit.

- El contracte o document de vinculació acreditatiu de la vinculació de l'investigador principal amb l'entitat beneficiària, si s'ha presentat a la sol·licitud i es pot acreditar la vinculació durant el període d'execució del projecte, no serà necessari.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Els interessats disposen d'un termini màxim de cinc dies hàbils des de la notificació per manifestar l'acceptació o el desistiment de l'ajuda proposada o per exposar les al·legacions que considerin necessàries

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificació de l'ajut

Requisitos

Ser beneficiari d'un ajut

Documentación a presentar

Imprès 6. Memòria tècnica de justificació

Imprès 8. Certificat de despeses

Imprès 9. Lliurables

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

La justificació de l'ajut s'ha de fer seguint el següent calendari:

-Primera justificació: fins el 31/01/2025

-Segona justificació: fins el 31/10/2025

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar