Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per a la formació de personal investigador FPI-FPI-E 2023

Atorgar subvencions a centres o unitats de recerca i desenvolupament tecnològic i a empreses ubicades a les Illes Balears per finançar vint-i-sis ajuts per formar personal investigador, l'objectiu de les quals és formar en recerca científica i tècnica a titulats superiors universitaris que vulguin fer una tesi doctoral

Codi SIA

3036695

Persones destinatàries

Poden ser beneficiàries dels ajuts les entitats ubicades a les Illes Balears que tenguin la capacitat de formalitzar els contractes laborals que es descriuen a continuació:

a) Centres públics d'R+D: les universitats públiques, els organismes públics de recerca reconeguts per la Llei 17/2022, els centres d'R+D amb personalitat jurídica pròpia i diferenciada vinculats a l'Administració General de l'Estat o que en depenen, i els centres d'R+D vinculats a administracions públiques territorials o que en depenen, independentment de la personalitat jurídica.

b) Centres públics i privats d'R+D sense finalitat de lucre: les universitats privades i entitats públiques i privades sense finalitat de lucre amb capacitat i activitat demostrada en R+D. S'hi inclouen els centres tecnològics la propietat i la gestió dels quals correspon majoritàriament a les administracions públiques.

c) Centres tecnològics i centres de suport a la innovació tecnològica: d'acord amb el Reial decret 2093/2008, de 19 de desembre, pel qual es regulen aquests centres.

d) Empreses privades d'R+D i/o innovació: entitats privades amb capacitat i activitat demostrades en R+D.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar-ne la resolució és de sis mesos comptadors des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Si no es dicta la resolució en aquest termini, les sol·licituds s'han de considerar desestimades.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

La informació relativa al requisits dels sol·licitants la podeu trobar al punt 7 de la convocatòria

Documentació a presentar

La documentació a presentar la podeu trobar al punt 8 de la convocatòria

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds de les ajudes és de vint dies a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears .

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisits

Haver rebut una notificació per esmenar la sol·licitud

Documentació a presentar

Termini màxim

Deu dies hàbils des de la notificació

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació d'al·legacions a la baremació

Requisits

Haver rebut la notificació amb els resultats de les baremacions de les sol·licituds presentades per l'entitat.

Documentació a presentar

Termini màxim

Els candidats disposen d'un termini de deu dies hàbils per formular les al·legacions que considerin oportunes, a partir de dia 8 d'octubre de 2024.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació d'al·legacions a l'informe d'avaluació externa

Requisits

Haver rebut l'informe d'avaluació externa

Documentació a presentar

Termini màxim

Deu dies naturals des de que es va rebre la notificació. Siel darrer dia és no hàbil, el termini s'entén prorrogat fins el següent dia hàbil.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de documentació i comunicacions obligatòries

Requisits

Haver presentat una sol·licitud o haver rebut un requeriment de documentació

Documentació a presentar

La sol·licitada

Termini màxim

Sense termini o el que especifiqui el requeriment

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació d'al·legacions a les llista provisional de persones seleccionades

Requisits

Estar a la llista provisional publicada el dia 20 de desembre de 2024

Documentació a presentar

Termini màxim

Deu dies hàbils des de la publicació de la llista provisional (Fins dia 9 de gener de 2025)

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Acceptació de l'ajut

Requisits

Haver rebut la proposta de resolució de concessió de l'ajut

Documentació a presentar

a) Un escrit d'acceptació de l'ajut, adreçat al director general d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

b) Un escrit de l'entitat beneficiària en què s'accepti l'ajut, adreçat al director general d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

c) L'acreditació d'haver formalitzat la matrícula en un programa de doctorat oficial per a l'any acadèmic 2024-2025

d) D'acord amb el punt setè, 2, si escau, l'acreditació dels crèdits màster universitaris necessaris per complir amb els requisits d'aquesta convocatòria

e) Un certificat d'empadronament per acreditar que resideix a les Illes Balears, excepte en els supòsits que la Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors ho pugui obtenir directament i l'interessat no s'hi oposi.

f) Un certificat o una acreditació que l'entitat interessada és titular del compte bancari facilitat, per mitjà del model oficial aprovat per l'Administració, llevat que ja constin, tramitats de manera vàlida, en els arxius de la Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors. En aquest darrer cas, n'hi ha prou amb indicar les dades esmentades.

Si la persona candidata seleccionada no lliura (a través de l'entitat) aquesta documentació en el termini establert, s'ha de considerar que renuncia a acceptar l'ajut.

Termini màxim

En el termini de deu dies comptadors des de l'endemà d'haver-se publicat la proposta de resolució.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de documentació i comunicacions obligatòries posteriors a la concesssió

Requisits

Ser una entitat beneficiària dels ajuts

Documentació a presentar

La que especifiqui la convocatòria o l'ofici de reclamació de documentació

Termini màxim

El que especifiqui la convocatòria o l'ofici de reclamació de documentació

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de la declaració d'incorporació

Requisits

Ser beneficiari d'un ajut

Documentació a presentar

Declaració d'incorporació (Imprès 7)

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Cinc dies des de la incorporació.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar