Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per donar suport a projectes transformadors i d'impacte de recerca i innovació en salut per al període 2023-2026

La finalitat d'aquesta convocatòria es donar suport a projectes de recerca transformadors i d'impacte en l'àmbit de la recerca i la innovació en salut, per fomentar l'excel·lència científica en l'R+D+I en salut, impulsant la generació de nous coneixements en àrees estratègiques de salut i la recerca translacional, així com per potenciar la col·laboració publico privada en l'ecosistema d'R+D+I sanitària.

Codi SIA

3015560

Persones destinatàries

a) Els instituts d'investigació sanitària acreditats per una ordre ministerial (d'ara endavant, IIS).

b) Les entitats i institucions sanitàries públiques amb activitat clinicoassistencial: hospitals, centres d'atenció primària, altres centres assistencials diferents dels anteriors amb llicència d'activitat sanitària expedida per l'autoritat competent.

c) Els organismes públics de recerca que es defineixen en l'article 47 de la Llei 14/2011, d'1 de juny, d'acord amb el que preveu el Reial decret 202/2021, de 30 de març (BOE núm. 77, de 31 de març de 2021).

d) Les universitats públiques, d'acord amb el que es preveu en la vigent Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.

e) Altres centres públics d'R+D+i, amb personalitat jurídica pròpia, diferents dels organismes públics de recerca, vinculats a l'Administració pública i els organismes que en depenen, qualsevol que en sigui la forma jurídica, sempre que en els estatus, en la normativa reguladora o en l'objecte social tenguin definida entre les seves activitats l'R+D+i en biomedicina, tecnologies o ciències de la salut.

f) Els consorcis públics d'R+D+i en biomedicina, tecnologia o ciències de la salut.

g) Les entitats privades sense ànim de lucre que tenguin definida en els estatuts o en la normativa que els reguli o en la normativa de creació les activitats en R+D+i en biomedicina, tecnologies o ciències de la salut.

h)Empreses, entenent com a tals totes les societats mercantils, independentment de la forma jurídica.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Presentació de les sol·licituds

Requisits

Presentació de sol·licitud i documentació complementària requerida.

Documentació a presentar

a) Imprès 1. Informe cientificotècnic

b) Imprès 2. Qüestionari de dades econòmiques del projecte

c) Imprès 3, Informe explicatiu sobre l'adequació dels objectius de la proposta presentada a les prioritats temàtiques o estratègiques i a la RIS3.

d) Imprès 4a. Declaració responsable signada per la persona que representa legalment l'entitat

e) Imprès 4b. No obligatori en tots els casos. Declaració de que les subvencions no es corresponen amb cap de les activitats econòmiques (per a entitats privades sense ànim de lucre (4.1 g) amb activitats econòmiques)

Altres documents:

-Currículum dels investigadors principals, coinvestigadors principals, coordinadors, així com la resta de membres de l'equip.

-Documents relatius a la part institucional de les entitats sol·licitants (punt quinzè 2)f) de la convocatòria.

Termini màxim

20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Investigació Sanitària

Carrer Calçat 2-A (2ª planta). Tel.: 971177729

(investigaciosalut@dgaval.caib.es)

Observacions

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

X

Esmena de la sol·licitud

Requisits

--

Documentació a presentar

Termini màxim

--

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Investigació Sanitària

Carrer Calçat 2-A (2ª planta). Tel.: 971177729

(investigaciosalut@dgaval.caib.es)

X

Presentació d'al·legacions

Requisits

--

Documentació a presentar

Termini màxim

--

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Investigació Sanitària

Carrer Calçat 2-A (2ª planta). Tel.: 971177729

(investigaciosalut@dgaval.caib.es)

X

Acceptació d'ajuts de la subvenció

Requisits

D' acord amb l'apartat divuitè de la Convocatòria de subvencions per donar suport a projectes transformadors i d'impacte de recerca i innovació en salut per al període 2023-2026, una vegada fetes l'avaluació i selecció de les sol·licituds en la forma prevista en la base setzena d'aquesta convocatòria, l'òrgan instructor ha de formular les propostes de resolució oportunes, que s'han de pronunciar sobre tots els aspectes que recull l'article 12.6 de l'Ordre 36/2022.

Documentació a presentar

D' acord amb l'apartat divuitè punt 4, de la Convocatòria de subvencions per donar suport a projectes transformadors i d'impacte de recerca i innovació en salut per al període 2023-2026, a més del document d'acceptació de l'ajuda (imprès 5), els candidats seleccionats han de presentar la documentació següent:

a) Un certificat o una acreditació de l'existència d'un compte bancari la titularitat del qual recau en el beneficiari de la subvenció. Si ja consta a la Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació, n'hi ha prou amb una manifestació en aquest sentit (imprès 6).

b) El contracte o document de vinculació acreditatiu de la vinculació de l'investigador principal amb l'entitat beneficiària.

c) En el cas de projectes coordinats, s'ha d'afegir un acord signat per ambdós representants legals de les entitats que participen, amb els acords a què sigui necessari arribar per les característiques del projecte. Entre d'altres, el contingut pot recollir els aspectes següents:

· Informació sobre la confidencialitat.

· Propietat de resultats.

· Protecció legal dels resultats.

· Explotació comercial futura dels resultats.

· Divulgació pública dels resultats.

· Altres acords als quals sigui necessari arribar per les característiques del projecte.

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

D' acord amb l'apartat divuitè de la Convocatòria de subvencions per donar suport a projectes transformadors i d'impacte de recerca i innovació en salut per al període 2023-2026, la proposta de resolució s'ha de notificar a l'entitat interessada i, si aquesta proposta és de concessió de l'ajut sol·licitat, se li ha d'atorgar un termini de deu dies des de la recepció per manifestar-ne l'acceptació o el desistiment

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Investigació Sanitària

Carrer Calçat 2-A (2ª planta). Tel.: 971177729

(investigaciosalut@dgaval.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Recerca en Salut, Formació i Acreditació

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar