Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Declaració responsable pel manteniment de la solvència econòmica i financera de la classificació empresarial. (Empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil)

Complir amb l'article 2 del Reial decret 817/2009, de 8 de maig, pel qual es regula el procediment per acreditar la solvència econòmica i financera a l'efecte de mantenir la classificació empresarial, que estableix que les persones i les entitats classificades han de presentar, anualment una declaració responsable, segons el model que, a aquest efecte, aprovi la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de les Illes Balears.

Codi SIA

3016573

Persones destinatàries

Empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Aquesta declaració responsable s'ha de tramitar anualment, abans l'1 de setembre, una vegada transcorregut un any des de l'atorgament de la classificació empresarial.

Òrgan competent per a resoldre

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

Tràmits

X

Presentació de la declaració responsable

Requisits

Estar classificats com a contractista d'obres i/o de serveis per la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Documentació a presentar

Llibre d'inventaris i comptes anuals degudament legalitzat al Registre Mercantil.

Termini màxim

Abans de l'1 de setembre de cada any.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

Contacte

Servei o Secció responsable

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

C/ de Sant Pere, 7. Tel.: 971177080 - Fax: 971176371

(juntaconsultiva@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

Finalitat

Tramitació del procediment de revisió de la solvència econòmica i financera de la classificació empresarial d'acord amb el que preveu la Llei 9/2017, de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic

Legitimació

Compliment d'una obligació legal

Destinatari

No se cediran les dades personals a tercers, tret d'obligació legal o interès legítim d'acord amb el RGPD.

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar