Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Declaració responsable pel manteniment de la solvència econòmica i financera de la classificació empresarial. (persones jurídicas i empresaris individuals inscrits al Registre Mercantil)

Complir amb l'article 2 del Reial decret 817/2009, de 8 de maig, pel qual es regula el procediment per acreditar la solvència econòmica i financera a l'efecte de mantenir la classificació empresarial, que estableix que les persones i les entitats classificades han de presentar, anualment una declaració responsable, segons el model que, a aquest efecte, aprovi la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de les Illes Balears.

Código SIA

3016572

Personas destinatarias

Societats mercantils, empresaris individuals inscrits en el Registre Mercantil i entitats no mercantils inscrites en registres oficials distints del Registre Mercantil

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

Aquesta declaració responsable s'ha de tramitar anualment, abans l'1 de setembre, una vegada transcorregut un any des de l'atorgament de la classificació empresarial.

Órgano competente para resolver

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

Trámites

X

Presentació de la declaració responsable

Requisitos

Estar classificats com a contractista d'obres i/o de serveis per la Junta Consultiva de Contractació Administrativa de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears

Documentación a presentar

Comptes anuals i justificant de presentació al Registre Mercantil, o al Registre corresponent, pel seu dipòsit.

Plazo máximo

Abans de l'1 de setembre de cada any.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

Contacto

Servicio o Sección responsable

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

C/ de Sant Pere, 7. Tel.: 971177080 - Fax: 971176371

(juntaconsultiva@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Junta Consultiva de Contractació Administrativa

Finalidad

Tramitació del procediment de revisió de la solvència econòmica i financera de la classificació empresarial d'acord amb el que preveu la Llei 9/2017, de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic

Legitimación

Compliment d'una obligació legal

Destinatario

No se cediran les dades personals a tercers, tret d'obligació legal o interès legítim d'acord amb el RGPD.

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar