Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per a empreses i agrupacions sense ànim de lucre per donar suport a projectes de recerca científica aplicada

L'objecte d'aquesta convocatòria és donar suport a empreses, agrupacions sense ànim de lucre, i centre públics de les Illes Balears perquè duguin a terme projectes de recerca científica i tecnològica aplicada , amb la finalitat de promoure la generació de coneixement científic i tecnològic i incrementar les actuacions de transferència. Pot ser objecte d'aquesta convocatòria qualsevol projecte de recerca científica aplicada desenvolupat per una empresa o per una empresa i un centre d'investigació amb potencial de transferència per tal de millorar la seva competitivitat.

Els projectes es poden presentar d'acord amb les modalitats següents:

a) Modalitat 1: projectes individuals

b) Modalitat 2: projectes coordinats

Codi SIA

3014757

Persones destinatàries

a) Les persones físiques i/o jurídiques privades que responguin a la definició atorgada per l'annex I del Reglament (UE) 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, de petita o mitjana empresa (PIME). Aquestes podran accedir a les ajudes de les modalitats 1 i 2.

b) Les associacions sense ànim de lucre podran accedir a les ajudes de les modalitats 1 i 2.

c) Centre públic d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques. S'inclouen en aquest apartat les fundacions, independentment del seu caràcter públic o privat, vinculades o dependents d'universitats públiques, organismes de recerca públics i hospitals públics. Només podran accedir a la modalitat 2

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos, comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Innovació i Transformació Digital

Tràmits

X

Presentació de sol·licituds

Requisits

L'investigador principal (modalitat 1) o l'investigador coordinador (modalitat 2) ha de presentar la documentació de forma electrònica mitjançant el tràmit ubicat en la pàgina web de la Direcció General de Política Universitària i Recerca (http://dgrdi.caib.es).

Documentació a presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini de presentació de sol·licituds és de quaranta dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les sol·licituds presentades fora de termini no seran admeses.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Innovació i Transformació Digital

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Acceptació de l'ajut

Requisits

Realitzada l'avaluació de les sol·licituds en la forma prevista en aquesta convocatòria (punt tretzè), l'òrgan instructor ha de formular les propostes de resolució oportunes

Documentació a presentar

En el document d'acceptació de l'ajuda (imprès 3), s'ha de certificar que la quantitat total concedida en la proposta de resolució és suficient per dur a terme el projecte sense que no se'n desvirtuï la finalitat.

En el mateix document d'acceptació (imprès 3), s'ha d'incloure el reconeixement sobre l'obligació que tenen les entitats beneficiàries de gestionar les despeses del projecte d'acord amb el contingut de la Llei de contractes del sector públic vigent, i de tramitar, sempre que així ho determini la Llei, els expedients de contractació necessaris per gestionar els projectes.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Els interessats disposen d'un termini màxim de deu dies des de la notificació per manifestar l'acceptació o el desistiment de l'ajuda proposada o per exposar les al·legacions que considerin necessàries

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Innovació i Transformació Digital

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Recerca i Desenvolupament

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Innovació i Transformació Digital

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar