Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts per a empreses i agrupacions sense ànim de lucre per donar suport a projectes de recerca científica aplicada (PINEM23)

L'objecte d'aquesta convocatòria és donar suport a empreses, agrupacions sense ànim de lucre, i centre públics de les Illes Balears perquè duguin a terme projectes de recerca científica i tecnològica aplicada, amb la finalitat de promoure la generació de coneixement científic i tecnològic i incrementar les actuacions de transferència. Pot ser objecte d'aquesta convocatòria qualsevol projecte de recerca científica aplicada desenvolupat per una empresa o per una empresa i un centre d'investigació amb potencial de transferència per tal de millorar la seva competitivitat.

Els projectes es poden presentar d'acord amb les modalitats següents:

a) Modalitat 1: projectes individuals

b) Modalitat 2: projectes coordinats

Código SIA

3014757

Personas destinatarias

a) Les persones físiques i/o jurídiques privades que responguin a la definició atorgada per l'annex I del Reglament (UE) 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, de petita o mitjana empresa (PIME). Aquestes podran accedir a les ajudes de les modalitats 1 i 2.

b) Les associacions sense ànim de lucre podran accedir a les ajudes de les modalitats 1 i 2.

c) Centre públic d'R+D: universitats públiques, organismes públics de recerca (reconeguts en la Llei 14/2011), entitats sanitàries públiques o de titularitat pública de naturalesa institucional amb personificació privada, sense ànim de lucre, i, en general, qualsevol centre d'R+D dependent de les diferents administracions públiques. S'inclouen en aquest apartat les fundacions, independentment del seu caràcter públic o privat, vinculades o dependents d'universitats públiques, organismes de recerca públics i hospitals públics. Només podran accedir a la modalitat 2

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini màxim per resoldre els procediments i notificar la resolució és de sis mesos, comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

L'investigador principal (modalitat 1) o l'investigador coordinador (modalitat 2) ha de presentar la documentació de forma electrònica mitjançant el tràmit ubicat en la pàgina web de la Direcció General de Política Universitària i Recerca (http://dgrdi.caib.es).

Documentación a presentar

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini de presentació de sol·licituds és de quaranta dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les sol·licituds presentades fora de termini no seran admeses.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Acceptació de l'ajut

Requisitos

Realitzada l'avaluació de les sol·licituds en la forma prevista en aquesta convocatòria (punt tretzè), l'òrgan instructor ha de formular les propostes de resolució oportunes

Documentación a presentar

En el document d'acceptació de l'ajuda (imprès 3), s'ha de certificar que la quantitat total concedida en la proposta de resolució és suficient per dur a terme el projecte sense que no se'n desvirtuï la finalitat.

En el mateix document d'acceptació (imprès 3), s'ha d'incloure el reconeixement sobre l'obligació que tenen les entitats beneficiàries de gestionar les despeses del projecte d'acord amb el contingut de la Llei de contractes del sector públic vigent, i de tramitar, sempre que així ho determini la Llei, els expedients de contractació necessaris per gestionar els projectes.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Els interessats disposen d'un termini màxim de deu dies des de la notificació per manifestar l'acceptació o el desistiment de l'ajuda proposada o per exposar les al·legacions que considerin necessàries

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Presentació de documentació i comunicacions obligatòries posteriors a la concessió

Requisitos

Ser una entitat beneficiària dels ajuts

Documentación a presentar

Plazo máximo

La que especifiqui la convocatòria o l'ofici de reclamació de documentació

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

X

Justificació anual

Requisitos

Ser beneficiari d'un ajut

Documentación a presentar

S'ha de presentar conjuntament un informe tècnic de l'investigador principal o coordinador del projecte i una memòria econòmica per cada una de les entitats beneficiàries (en el cas de la modalitat 2 es presentaran un total de dues memòries econòmiques).

Trobareu tota la informació de la documentació a presentar al punt divuitè de la convocatòria.

Tots els documents han d'estar signats per el representant legal de l'entitat beneficiària.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Les justificacions s'han de presentar seguint el següent calendari:

1ª justificació: abans del 31/10/2024

2ª justificació: abans del 31/10/2025

3ª justificació: abans del 31/10/2026

4ª justificació: abans del 31/08/2027

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Planificació de la Recerca

Ctra. de Valldemossa, km 7,4. ParcBit. Edifici Naorte, bloc A, 2a planta. Tel.: 971176009

(recerca@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar