Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions del Programa d'Orientació Professional per a l'ocupació i autoocupació "SOIB Orientació Professional"

L'objecte d'aquesta Convocatòria es finançar iniciatives per a la realització d'accions d'orientació professional per a l'ocupació i assistència per a l'autoocupació, articulades en itineraris d'inserció ocupacional personalitzats i dirigides a millorar les possibilitats d'ocupació de les persones demandants d'ocupació i serveis inscrites en el SOIB.

Codi SIA

3013475

Persones destinatàries

Els col·lectius establerts a l'article 4 del Decret 36/2022 de 22 agost, pel qual s'estableixen els principis generals de funcionament dels serveis d'orientació i es regulen els requisits que han d'acreditar per a la inscripció posterior en el Registre d'entitats i els serveis d'orientació professional i els serveis complementaris.

- Col·lectiu de persones en risc d'exclusió social i amb dificultats especials d'inserció laboral.

- Col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual i amb dificultats especials d'inserció laboral.

- Col·lectiu de persones amb altres discapacitats (físics, sensorials, etc.) i amb dificultats especials d'inserció laboral.

- Col·lectiu de persones amb diagnòstic de salut mental i amb dificultats especials d'inserció laboral.

- Col·lectiu de persones joves en risc d'exclusió social i amb dificultats especials d'inserció laboral, majors de 16 i menors de 30 anys.

- Col·lectiu de persones recluses de segon i tercer grau, ex recluses o amb mesures alternatives i amb dificultats especials d'inserció laboral, inscrites en el SOIB com a demandants d'ocupació. Les persones recluses de segon grau estan exemptes d'estar inscrites en el SOIB.

Termini per a resoldre i notificar

Tres mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Les entitats que es poden beneficiar de les subvencions són les entitats inscrites i acreditades en el Registre d'entitats i serveis d'orientació professionals i serveis complementaris del SOIB, d'acord amb el que disposen els Decrets 35/2022 i 36/2022, de 22 d'agost, que acreditin haver realitzat les actuacions objecte d'aquesta convocatòria des de dia 1 de gener fins dia 28 de febrer de 2023.

Les entitats han d'estar inscrites i acreditades en el Registre d'entitats i serveis d'orientació professionals i serveis complementaris del SOIB abans de l'1 de gener de 2023.

Documentació a presentar

Juntament amb el tràmit de sol·licitud a través de l'aplicació ACCFOR/ESOIB i amb els models que estaran disponibles en aquesta aplicació, s'hi ha d'adjuntar la documentació següent, la qual, inclosa la sol·licitud, ha d'estar signada digitalment:

1. Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats dutes a terme.

· Evidències de totes les hores d'atenció directa efectuades pel personal orientador. Això implica que cada acció ha d'estar signada per la persona usuària beneficiària de l'acció i pel personal orientador que l'ha realitzada indicant: nom i DNI de la persona usuària, nom del personal orientador, codi de l'actuació realitzada, data, horari i durada.

· Un certificat signat pel representant de l'entitat on es relacionin les tasques realitzades pel personal coordinador i de suport. Segons el model facilitat pel SOIB

· Un certificat signat pel representant de l'entitat on es relacionin les persones usuàries ateses, les accions que han realitzat i la durada de les mateixes. Segons el model facilitat pel SOIB.

2. Una memòria econòmica justificativa, segons el model del SOIB que ha de contenir els aspectes següents:

1. Declaració del beneficiari dels aspectes següents:

del número d'equips d'orientació destinats a l'activitat subvencionada.

que els equips d'orientació han dut a terme l'activitat que fonamenta la concessió de la subvenció.

de que no ha rebut ajuts o subvencions per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol institució pública o privada.

2. Quantia de la subvenció calculada sobre la base de les activitats quantificades en la memòria d'actuació i els mòdul previst en la convocatòria.

Termini màxim

Un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Carrer Gremi d'Hortolans, 11, 1 planta. Polígon Son Rossinyol. Tel.: 971177900 - Fax: 971176342

(ggelabert@soib.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar