Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvenció nominativa a favor de la UIB per a projecte singular en matèria de voluntariat

Atorgar una subvenció nominativa a la Universitat de les Illes Balears per dur a terme un projecte singular de formació i sensibilització a les Illes Balears

Codi SIA

2962603

Persones destinatàries

Universitat de les Illes Balears (UIB)

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Tràmits

X

Sol·licitud de subvenció directa

Requisits

Ser la Universitat de les Illes Balears (UIB) i dur a terme un projecte en aquesta matèria singular i d'àmbit autonòmic

Documentació a presentar

A més de la sol·licitud:

1. ANNEX 1- Dades addicionals a la sol·licitud de la subvenció directa

2. ANNEX 2- Declaració responsable

3. Còpia del CIF del sol·licitant (només si no autoritza la consulta de les dades)

4. Còpia del DNI/NIE del representant legal (només si s'oposa a que la Conselleria comprovi les dades).

5. Còpia del document de constitució de l'entitat i dels seus estatuts socials degudament registrats en el registre corresponent, o bé un certificat d'inscripció registral dels documents esmentats. (llevat que ja constin aportats a l'Administració)

6. Document acreditatiu dels poders de representació que ostenta la persona que signa la sol·licitud respecte de l'entitat sol·licitant. (llevat que per signar es faci servir un certificat electrònic de representant)

7. Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la hisenda autonòmica i la Tresoreria General de la Seguretat Social (només si s'oposa a consulta de les dades), així com amb l'Administració de l'Estat (només si s'oposa a consulta de les dades)

8. Una declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades.(veure documents relacionats amb el tràmit)

9. El projecte sobre el qual sol·licita la subvenció, amb indicació del termini d'execució i pressupost.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

No se n'estableix

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Afers Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301

(voluntariat@dgsersoc.caib.es)

X

Esmena i aportació de documents sol·licitats

Requisits

Haver rebut requeriment d'esmena de la sol·licitud

Documentació a presentar

Termini màxim

10 dies des de la notificació de la sol·licitud d'esmena.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Afers Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301

(voluntariat@dgsersoc.caib.es)

X

Al·legacions a la proposta de resolució

Requisits

Ser entitat beneficiària de la proposta de resolució

Documentació a presentar

Termini màxim

Deu dies hàbils

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Afers Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301

(voluntariat@dgsersoc.caib.es)

X

Justificació de la subvenció

Requisits

Ser entitat beneficiària de la subvenció

Documentació a presentar

- Una memòria explicativa de totes les actuacions que s'han dut a terme.

- Un compte justificatiu en el qual ha de constar: una relació de totes les despeses fetes, presentació de les factures i dels justificants de pagament, i qualsevol altre document que acrediti la realització de les despeses d'acord amb la normativa aplicable.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Fins al 31 de març de 2025.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Afers Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301

(voluntariat@dgsersoc.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Afers Socials

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar