Subvenció nominativa a favor de la UIB per a projecte singular en matèria de voluntariat
Atorgar una subvenció nominativa a la Universitat de les Illes Balears per dur a terme un projecte singular de formació i sensibilització a les Illes Balears
Codi SIA
2962603
Persones destinatàries
Universitat de les Illes Balears (UIB)
Termini per a resoldre i notificar
Sis mesos
Silenci administratiu
Negatiu
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
Si
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Conselleria de Famílies i Afers Socials
Simplificació documental
Tràmits
Sol·licitud de subvenció directa
Requisits
Ser la Universitat de les Illes Balears (UIB) i dur a terme un projecte en aquesta matèria singular i d'àmbit autonòmic
Documentació a presentar
A més de la sol·licitud:
1. ANNEX 1- Dades addicionals a la sol·licitud de la subvenció directa
2. ANNEX 2- Declaració responsable
3. Còpia del CIF del sol·licitant (només si no autoritza la consulta de les dades)
4. Còpia del DNI/NIE del representant legal (només si s'oposa a que la Conselleria comprovi les dades).
5. Còpia del document de constitució de l'entitat i dels seus estatuts socials degudament registrats en el registre corresponent, o bé un certificat d'inscripció registral dels documents esmentats. (llevat que ja constin aportats a l'Administració)
6. Document acreditatiu dels poders de representació que ostenta la persona que signa la sol·licitud respecte de l'entitat sol·licitant. (llevat que per signar es faci servir un certificat electrònic de representant)
7. Certificats d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la hisenda autonòmica i la Tresoreria General de la Seguretat Social (només si s'oposa a consulta de les dades), així com amb l'Administració de l'Estat (només si s'oposa a consulta de les dades)
8. Una declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades.(veure documents relacionats amb el tràmit)
9. El projecte sobre el qual sol·licita la subvenció, amb indicació del termini d'execució i pressupost.
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
No se n'estableix
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Afers Socials
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General d'Afers Socials
Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301
(voluntariat@dgsersoc.caib.es)
Esmena i aportació de documents sol·licitats
Requisits
Haver rebut requeriment d'esmena de la sol·licitud
Documentació a presentar
Termini màxim
10 dies des de la notificació de la sol·licitud d'esmena.
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Afers Socials
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General d'Afers Socials
Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301
(voluntariat@dgsersoc.caib.es)
Al·legacions a la proposta de resolució
Requisits
Ser entitat beneficiària de la proposta de resolució
Documentació a presentar
Termini màxim
Deu dies hàbils
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Afers Socials
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General d'Afers Socials
Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301
(voluntariat@dgsersoc.caib.es)
Justificació de la subvenció
Requisits
Ser entitat beneficiària de la subvenció
Documentació a presentar
- Una memòria explicativa de totes les actuacions que s'han dut a terme.
- Un compte justificatiu en el qual ha de constar: una relació de totes les despeses fetes, presentació de les factures i dels justificants de pagament, i qualsevol altre document que acrediti la realització de les despeses d'acord amb la normativa aplicable.
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Fins al 31 de març de 2025.
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Afers Socials
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General d'Afers Socials
Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301
(voluntariat@dgsersoc.caib.es)
Informació sobre protecció de dades
De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit
Responsable del tractament
Direcció General d'Afers Socials
Finalitat
Tramitació del procediment
Legitimació
Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics
Destinatari
No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal
Drets
Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional
Informació adicional