Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subv. entitats sense ànim de lucre per despeses d'adquisició de vehicles elèctrics i adquisició o manteniment d'eines informàtiques/tecnològiques amb l'assignació trib. del 0,7% de l'IRPF, any 2021

L'objecte d'aquesta convocatòria és finançar les despeses d'inversió per a l'adquisició de vehicles elèctrics i d'adquisició o manteniment d'eines informàtiques i tecnològiques utilitzades en la prestació serveis socials. El finançament es farà amb càrrec a l'assignació del 0,7 % de l'impost sobre la renda de les persones físiques, per a l'any 2021.

Codi SIA

2511149

Persones destinatàries

Aquesta convocatòria de subvencions s'adreça a les entitats privades sense ànim de lucre que, en l'àmbit territorial de la comunitat autònoma de les Illes Balears, desenvolupen actualment programes en matèria de serveis socials destinats a les persones que estiguin en situacions de necessitat especial i que, d'acord amb l'article 6 de la Llei 4/2009, són objecte d'atenció prioritària.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre el procediment i notificar les resolucions és de sis mesos comptadors des de l'endemà que acabi el termini de presentació de sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Logotip de Conselleria + 0'7% IRPF Social:

Logotips per entitats

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Afers Socials

Documents relacionats amb el procediment

  • Resolució
    Resolució de la consellera d'Afers Socials i Esports per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions destinades a entitats privades sense ànim de lucre per al finançament de despeses d'adquisició de vehicles elèctrics i d'adquisició o manteniment d'eines informàtiques i tecnològiques utilitzades en la prestació de serveis socials a les Illes Balears, amb càrrec a l'assignació tributària del 0,7 % de l'impost sobre la renda de les persones físiques, per a l'any 2021
  • LLISTES PUNT 10.3 CONVOCATORIA

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Veure convocatòria

Documentació a presentar

Les entitats interessades han de presentar les sol·licituds i adjuntar la documentació corresponent de forma electrònica. Els impresos oficials de la sol·licitud i dels documents que s'han d'emplenar i presentar són a disposició de les entitats interessades en els enllaços d'aquesta pàgina.

Queda habilitat el tràmit electrònic corresponent, sense perjudici que les entitats interessades puguin presentar les sol·licituds de forma electrònica mitjançant el Registre Electrònic Comú (REC). Dins aquest tràmit electrònic les entitats han d'adjuntar la documentació corresponent.

En cas de emplenar el tràmit telemàtic no és necessari cumplimentar l'imprès 1.

En el cas de presentar la sol·licitud de forma electrònica mitjançant el Registre Electrònic Comú, les entitats sol·licitants han de remetre, el mateix dia de la presentació, una còpia de la sol·licitud i documentació presentada a l'adreça de correu electrònic planificacio@dgplanificacio.caib.es

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini per a la presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Afers Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301

(dgaferssocials@dgsersoc.caib.es)

X

Justificació

Requisits

Ser beneficiari de la subvenció per entitats privades sense ànim de lucre per despeses d'adquisició de vehicles elèctrics i adquisició o manteniment d'eines informàtiques/tecnològiques amb l'assignació trib. del 0,7% de l'IRPF, per a l'any 2021

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

Mitjançant la documentació justificativa corresponent, l'entitat beneficiària ha de justificar el 100 % de les inversions aprovades dins del període comprès entre l'1 de gener i el 31 de març de 2023, ambdós inclosos.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Afers Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177301

(dgaferssocials@dgsersoc.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Afers Socials

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar