Requisitos
Els senyalats a l'apartat tercer i quart de la convocatòria.
Documentación a presentar
En el cas dels armadors: a) Acreditació de la representació amb què actua qui signa la sol·licitud, si escau. b) Si escau, fotocòpia del NIF i del document constitutiu de l'entitat o dels estatuts socials que s'han inscrit correctament en el registre corresponent o del certificat d'inscripció registral d'aquests documents. c) Si escau, justificació que l'armador del vaixell ha presentat davant les autoritats laborals la comunicació corresponent d'inici del procediment de suspensió dels contractes o de reducció de jornada que regula l'article 47 de l'Estatut dels treballadors per al total dels tripulants enrolats a l'embarcació en data de la darrera arribada a port per començar l'aturada. d) En el casos de força major, la resolució de l'autoritat competent. e) Certificat de Capitania Marítima que acrediti la tripulació enrolada en el període de paralització, (entre el 1 de gener i el 30 de maig de 2021, ambdós inclosos). f) Full d'assentament d'inscripció marítima actualitzada (posterior a l'aturada) del vaixell. g) Declaració responsable d'acord amb el model de l'annex 3 que figura al web del FOGAIBA. h) En el cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també cal aportar: - Document en què es reflecteixin les normes o la reglamentació de funcionament que han subscrit tots els membres. - Autorització per comprovar d'ofici el DNI de les persones associades, del DNI del representant, dels certificats conforme s'està al corrent de les obligacions tributàries, estatals i autonòmiques, i amb la Seguretat Social, així com que no es tenen antecedents penals i fotocòpia del NIF de l'agrupació, si se'n disposa. - Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es facin constar expressament els compromisos d'execució que assumeix cadascun d'ells. - Nomenament d'un representant o d'un apoderat únic de l'agrupació amb prou poder per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària. - Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que no hagi transcorregut el termini de prescripció que preveuen l'article 22 del Decret legislatiu 1/2005, de 24 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i els articles 57 i 60 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions. En el cas dels tripulants: a) Acreditació de la representació amb què actua qui signa la sol·licitud, si escau. b) Certificat de l'Institut Social de la Marina que acredita la situació d'alta en aquesta embarcació. c) Fotocòpia de la llibreta d'embarcació. d) Documentació que acrediti que es troba inclòs en el procediment de suspensió de contractes de treball o de reducció de jornada. e) Declaració responsable d'acord amb el model de l'annex 3 que figura al web del FOGAIBA.
Modelos:
Plazo máximo
Fins el dia 8/10/2021
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacto
Servicio o Sección responsable
Ajudes Ocm, d'Estat i de Pesca
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176551
- Fax: 971176871