Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Subvencions per a la paralització temporal de l'activitat pesquera, per a l'any 2021

Ajudes destinades a la paralització de la flota de fons de l'activitat pesquera de l'any 2021

Código SIA

2448711

Personas destinatarias

Armadors o pescadors de la modalitat d'arrossegament de fons que duguin a terme les actuacions previstes en la Resolució amb els calendaris prevists

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos comptadors a partir de l'acabament del termini de presentació de sol·licituds

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Trámites

X

Presentació de sol.licituds

Requisitos

Els senyalats a l'apartat tercer i quart de la convocatòria.

Documentación a presentar

En el cas dels armadors: a) Acreditació de la representació amb què actua qui signa la sol·licitud, si escau. b) Si escau, fotocòpia del NIF i del document constitutiu de l'entitat o dels estatuts socials que s'han inscrit correctament en el registre corresponent o del certificat d'inscripció registral d'aquests documents. c) Si escau, justificació que l'armador del vaixell ha presentat davant les autoritats laborals la comunicació corresponent d'inici del procediment de suspensió dels contractes o de reducció de jornada que regula l'article 47 de l'Estatut dels treballadors per al total dels tripulants enrolats a l'embarcació en data de la darrera arribada a port per començar l'aturada. d) En el casos de força major, la resolució de l'autoritat competent. e) Certificat de Capitania Marítima que acrediti la tripulació enrolada en el període de paralització, (entre el 1 de gener i el 30 de maig de 2021, ambdós inclosos). f) Full d'assentament d'inscripció marítima actualitzada (posterior a l'aturada) del vaixell. g) Declaració responsable d'acord amb el model de l'annex 3 que figura al web del FOGAIBA. h) En el cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també cal aportar: - Document en què es reflecteixin les normes o la reglamentació de funcionament que han subscrit tots els membres. - Autorització per comprovar d'ofici el DNI de les persones associades, del DNI del representant, dels certificats conforme s'està al corrent de les obligacions tributàries, estatals i autonòmiques, i amb la Seguretat Social, així com que no es tenen antecedents penals i fotocòpia del NIF de l'agrupació, si se'n disposa. - Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es facin constar expressament els compromisos d'execució que assumeix cadascun d'ells. - Nomenament d'un representant o d'un apoderat únic de l'agrupació amb prou poder per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària. - Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que no hagi transcorregut el termini de prescripció que preveuen l'article 22 del Decret legislatiu 1/2005, de 24 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de finances de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i els articles 57 i 60 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions. En el cas dels tripulants: a) Acreditació de la representació amb què actua qui signa la sol·licitud, si escau. b) Certificat de l'Institut Social de la Marina que acredita la situació d'alta en aquesta embarcació. c) Fotocòpia de la llibreta d'embarcació. d) Documentació que acrediti que es troba inclòs en el procediment de suspensió de contractes de treball o de reducció de jornada. e) Declaració responsable d'acord amb el model de l'annex 3 que figura al web del FOGAIBA.

Modelos:

Plazo máximo

Fins el dia 8/10/2021

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Ajudes Ocm, d'Estat i de Pesca

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176551 - Fax: 971176871

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)

Finalidad

Incorporar les dades personals necessàries als nostres sistemes d'informació per tramitar l'ajuda sol·licitada d'acord amb la convocatòria

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

Es cediran les dades a qualsevol organisme autonomic, estatal i/o europeu que d'acord amb la normativa d'aplicació hagui de ser destinatari de la informació de les dades personals tractades pel FOGAIBA en qualsevol dels àmbits directament relacionats amb la gestió de les subvencions

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar