Requisits
- S'ha d'haver dictat una resolució d'autorització administrativa prèvia.
- El nombre mínim de màquines interconnectades serà de tres.
- Es podran interconnectar màquines que es trobin instal·lades en diferents àmbits o sales del mateix casino, i s'inclourà la seva sala accessòria si la tingués.
- El sistema d'interconnexió haurà de complir els requisits següents:
.- El servidor central estarà instal·lat en l'àmbit territorial de les Illes Balears.
.- El servidor estarà en una de les sales o en un local, la ubicació del qual es comunicarà a l'òrgan competent.
.- El servidor controlarà el sistema d'interconnexió en el seu conjunt. El sistema estarà dotat dels controls de seguretat necessaris i assegurarà la inviolabilitat d'accés.
.- El sistema d'interconnexió garantirà la seva comunicació constant i en temps real.
.- El sistema disposarà d'adaptadors a què es connectaran les màquines que formen el sistema d'interconnexió.
.- El sistema comptarà amb una xarxa interna a cada sala que connecti els adaptadors de les màquines a un servidor local o concentrador de local de joc.
.- El sistema comptarà amb una xarxa externa que connecti la sala amb el sistema central d'interconnexió.
.- El sistema comptarà amb visualitzadors connectats a la xarxa de cada sala, destinats a informar a tota hora dels premis i de l'estat del joc interconnectat.
.- L'import del premi s'assenyalarà clarament sense que es pugui realitzar qualsevol tipus de publicitat a l'exterior de l'establiment. Així mateix, en cada màquina interconnectada es farà constar de forma visible aquesta circumstància.
Taxes
TAXA C.8 .
-
Imprimir model i efectuar pagament en les entitats bancàries o de forma telemàtica
Documentació a presentar
- Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat, amb la prèvia sol·licitud de la persona o entitat titular de l'establiment.
- Justificant pagament taxa administrativa corresponent.
Models:
Termini màxim
Sis mesos
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joc
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(mcanyellas@dgce.caib.es)