Requisits
Veure documentació que cal presentar
Taxes
Autoritzacions .
Autoritzacions especials o de servei regular d'ús general o d'ús especial. Atorgament o pròrroga/Expedició de duplicat o còpia de document. -
https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=9339&lang=ca
Documentació a presentar
- Instància sol·licitud
- Contracte escolar, excepte en el cas de renovació de l'autorització, indicant núm. de places contractades, durada del contracte i preu del mateix.
- En cas de subcontractació. Contracte origen entre la Conselleria d'Educació, Universitat i Investigació i el contractant inicial, afegint el contracte entre aquest últim i el prestador sol·licitant (subcontractació).
-Croquis del recorregut, indicant en cada itinerari el terme municipal, carrer, número, nom de carretera i punt quilomètric de cada parada.
- Fotocòpia compulsada targeta inspecció tècnica vigent, incloent «vehicle apte per a realitzar transport escolar». En el cas que sigui transport de majors de 16 anys no cal presentar-la.
- Fotocòpia compulsada assegurança vigent de responsabilitat civil fins a un límit màxim de 50 milions d'euros.
- Adreça de correu electrònic del titular de l'empresa o del seu representant legal a efectes de rebre les corresponents notificacions.
- Imprès de la taxa corresponent i justificant del seu pagament.
Models:
Termini màxim
-
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Mobilitat
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Ordenació del Transport Terrestre
C/ d'Eusebi Estada, 28.
Tel.: 971177181
- Fax: 97176365
(calberti@dgmobil.caib.es)