Requisits
Entitat o empresa públiques i privades, que imparteixin, o vulguin impartir, activitats formatives relacionades amb les emergències i/o la protecció civil
Taxes
Taxa per a la inscripció de registres depenents de l'autoritat competent en matèria d'emergències .
El concepte que s'ha de posar és M49 -
https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3582&lang=ca
Documentació a presentar
Escrit de sol·licitud dirigit al Servei d'Ordenació en el qual s'exposa pretensió i petició d'inscripció com a entitat formadora;
Justificant d'abonament de la taxa l'enllaç https://www.atib.es/ta/modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3582;
Declaració responsable de que l'empresa té com un dels objectes socials de l'empresa la formació;
Declaració responsable de que l'empresa té una assegurança de responsabilitat civil i pòlissa que cobreixi l'activitat;
Informació / documentació relativa a les instal·lacions que s'utilitzaran;
Fotocòpies autenticades de la formació dels formadors
Memòria/Documentació de l'activitat a realitzar amb detall del mètode d'impartició i sistemes d'avaluació que es durà a terme;
El DNI del responsable de l'entitat o empresa es consultarà en compliment de l'article 28.2 de la llei 39/2015 d'1 d'octubre.
Models:
Termini màxim
6 meses
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Ordenació d'Emergències
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General d'Emergències i Interior
C/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n .
Tel.: 971177100
(directorgeneral@dgiej.caib.es)