Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Registro de Entitades Formadoras en materia de Emergencias y Protección Civil

Registrar a las entidades que imparten formación relacionada en materia de Emergencias para homogeneizarla y que se tengan garantías de que los que la reciben pueden ser acreditados por la Autoridad de Emergencias

Codi SIA

2407268

Persones destinatàries

Entidades, públicas y privadas, que impartan, o quieran impartir, actividades formativas relacionadas con las emergencias y/o la protección civil

Termini per a resoldre i notificar

6 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Emergencias e Interior

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Solicitud de alta en el Registro de Entidades Formadoras en materia de Emergencias y Protección Civil

Requisits

Entidad o empresa públicas y privadas, que impartan, o quieran impartir, actividades formativas relacionadas con las emergencias y/o la protección civil

Taxes

Tasa para la inscripción de registros dependientes de la autoridad competente en materia de emergencias . El concepto que se tiene que poner es M49 - https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3582&lang=es

Documentació a presentar

Escrito de solicitud dirigido al Servicio de Ordenación en el cual se expone pretensión y petición de inscripción como entidad formadora;

Justificando de abono de la tasa el enlace https://www.atib.es/ta/modelos/modelo.aspx?m=046&idconcepto=3582;

Declaración responsable de que la empresa tiene como uno de los objetos sociales de la empresa la formación;

Declaración responsable de que la empresa tiene un seguro de responsabilidad civil y póliza que cubra la actividad;

Información / documentación relativa a las instalaciones que se utilizarán;

Fotocopias autenticadas de la formación de los formadores

Memoria/Documentación de la actividad a realizar con detalle del método de impartición y sistemas de evaluación que se llevará a cabo;

El DNI del responsable de la entidad o empresa se consultará en cumplimiento del artículo 28.2 de la ley 39/2015 de 1 de octubre.

Models:

Termini màxim

6 meses

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servicio de Ordenación de Emergencias

Contacte

Servei o Secció responsable

Dirección General de Emergencias e Interior

C/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n . Tel.: 971177100

(directorgeneral@dgiej.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Emergencias e Interior

Finalitat

Tramitación del procedimiento

Legitimació

Cumplimiento de una obligación legal

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo por obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar