Requisits
Entidad o empresa públicas y privadas, que impartan, o quieran impartir, actividades formativas relacionadas con las emergencias y/o la protección civil
Taxes
Tasa para la inscripción de registros dependientes de la autoridad competente en materia de emergencias .
El concepto que se tiene que poner es M49 -
https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3582&lang=es
Documentació a presentar
Escrito de solicitud dirigido al Servicio de Ordenación en el cual se expone pretensión y petición de inscripción como entidad formadora;
Justificando de abono de la tasa el enlace https://www.atib.es/ta/modelos/modelo.aspx?m=046&idconcepto=3582;
Declaración responsable de que la empresa tiene como uno de los objetos sociales de la empresa la formación;
Declaración responsable de que la empresa tiene un seguro de responsabilidad civil y póliza que cubra la actividad;
Información / documentación relativa a las instalaciones que se utilizarán;
Fotocopias autenticadas de la formación de los formadores
Memoria/Documentación de la actividad a realizar con detalle del método de impartición y sistemas de evaluación que se llevará a cabo;
El DNI del responsable de la entidad o empresa se consultará en cumplimiento del artículo 28.2 de la ley 39/2015 de 1 de octubre.
Models:
Termini màxim
6 meses
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servicio de Ordenación de Emergencias
Contacte
Servei o Secció responsable
Dirección General de Emergencias e Interior
C/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n .
Tel.: 971177100
(directorgeneral@dgiej.caib.es)