Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Inscripció en el Registre d'Entitats Formadores en matèria d'Emergències i Protecció Civil

Enregistrar les entitats que imparteixen formació relacionada en matèria d'Emergències per a homogeneitzar-la i que es tengui garanties de que els que la reben poden ser acreditats per l'Autoritat d'Emergències

Codi SIA

2407268

Persones destinatàries

Entitats, públiques i privades, que imparteixin, o vulguin impartir, activitats formatives relacionades amb les emergències i/o la protecció civil

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Emergències i Interior

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud d'alta en el Registre d'Entitats Formadores en matèria d'Emergències i Protecció Civil

Requisits

Entitat o empresa públiques i privades, que imparteixin, o vulguin impartir, activitats formatives relacionades amb les emergències i/o la protecció civil

Taxes

Taxa per a la inscripció de registres depenents de l'autoritat competent en matèria d'emergències . El concepte que s'ha de posar és M49 - https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3582&lang=ca

Documentació a presentar

Escrit de sol·licitud dirigit al Servei d'Ordenació en el qual s'exposa pretensió i petició d'inscripció com a entitat formadora;

Justificant d'abonament de la taxa l'enllaç https://www.atib.es/ta/modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3582;

Declaració responsable de que l'empresa té com un dels objectes socials de l'empresa la formació;

Declaració responsable de que l'empresa té una assegurança de responsabilitat civil i pòlissa que cobreixi l'activitat;

Informació / documentació relativa a les instal·lacions que s'utilitzaran;

Fotocòpies autenticades de la formació dels formadors

Memòria/Documentació de l'activitat a realitzar amb detall del mètode d'impartició i sistemes d'avaluació que es durà a terme;

El DNI del responsable de l'entitat o empresa es consultarà en compliment de l'article 28.2 de la llei 39/2015 d'1 d'octubre.

Models:

Termini màxim

6 meses

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Ordenació d'Emergències

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Emergències i Interior

C/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n . Tel.: 971177100

(directorgeneral@dgiej.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Emergències i Interior

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una obligació legal

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar