Requisits
Si una vegada constituïda i inscrita una federació, confederació o unió d'associacions hi ha incorporacions o separacions posteriors d'associacions, per tramitar-ne la inscripció en el Registre, s'han d'aportar els documents següents:
Taxes
046 .
Taxa per la sol·licitud d'incorporació -
El pagament es pot efectuar durant la tramitació telemàtica o, si es prefereix, també es pot realitzar prèviament a través del següent enllaç i adjuntar el justificant de pagament durant el procediment telemàtic: https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3413&lang=ca
Documentació a presentar
1. Acta de reunió o l'acord adoptat de l'entitat federativa, o certificat de l'acta o de l'acord estès per les persones o els càrrecs de l'entitat federativa amb facultat per certificar-los, en el qual s'hagi resolt la incorporació o separació de l'associació o associacions, i també la data en la qual s'hagi adoptat. S'ha de fer constar la denominació exacta i el domicili social de l'entitat federativa que representa la persona sol·licitant; la denominació exacta, el domicili social i el número d'inscripció en el corresponent registre d'associacions de l'associació o associacions que incorporen o se separen de la federació, confederació o unió d'associacions
2. Certificat de la composició de la junta directiva o òrgan de representació de l'entitat federativa (nom, cognoms, domicili, nacionalitat i número d'identificació fiscal si són persones físiques; la raó social o denominació si els titulars són persones jurídiques, amb les dades d'identificació de les persones físiques que actuen en nom seu i el nom de l'associació a la que representen, i, en ambdós casos, el càrrec que ocupen a la junta directiva o òrgan de representació; la data del nomenament i, si s'escau, de la ratificació i acceptació pels titulars; la data de la revocació i de cessament, si s'escau, dels titulars sortints; les signatures electròniques dels titulars i, si s'escau, dels sortints). S'ha d'indicar la data de reunió o de l'acord adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat en la qual va ser elegida. Aquest certificat s'ha de presentar quan la representació hagi patit alguna modificació respecte a la inscrita anteriorment.
3. Per cada una de les associacions que s'incorporin a la federació, confederació o unió d'associacions, un certificat, expedit per les persones o càrrecs amb facultat per certificar, de l'acord adoptat per integrar-se i la designació de la persona o persones que la representi en l'entitat federativa. Certificat federació
4. Taxa.
Termini màxim
3 mesos
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Entitats Jurídiques
C/ de Sant Pere, 3.
Tel.: 971177145
(entitatsjuridiques@caib.es)