Requisits
Complir amb els requisits establerts en la normativa vigent en el moment de la sol·licitud de renovació.
La sol·licitud ha de ser formulada per la persona o entitat titular de l'autorització amb una antelació mínima de tres mesos.
Taxes
03I B) Empreses de jocs > Renovació de les autoritzacions i inscripció d'empreses de joc: el 50% de l'import corresponent a l'autorització. .
B) Empreses de jocs > Renovació de les autoritzacions i inscripció d'empreses de joc: el 50% de l'import corresponent a l'autorització. -
Imprimir model i efetuar pagament en les entitats bancàries o de forma telemàtica.
Documentació a presentar
Document que contingui la denominació de l'entitat, amb indicació de la seva naturalesa jurídica i domicili social.
En el cas de persones jurídiques, còpia compulsada de l'escriptura de constitució.
Relació nominal i dades personals que permetin la identificació del personal que presti serveis al laboratori.
Declaració responsable subscrita pel representant legal de l'entitat. Quan el laboratori depengui d'una entitat pública no s'exigirà tal declaració.
En cas d'entitat privada, còpia acarada de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil.
Disponibilitat de personal dotat de la qualificació i formació tècnica adequada per a la realització dels assajos i verificacions requerits.
Capacitat del laboratori per fer les proves, els assajos i altres actuacions de verificació de conformitat amb les especificacions, característiques i requisits tècnics establerts en la normativa en matèria de joc i apostes per a cada tipus de màquina, material de joc i apostes.
Capacitat del laboratori per fer comprovacions en activitats complementàries d'aquells altres elements que intervenen en els jocs, com ara verificacions o controls metrològics, mecànics, climàtics, de seguretat elèctrica, de compatibilitat electromagnètica, així com qualssevol altres aspectes tècnics, quan per la naturalesa dels jocs esmentats sigui adequat.
Disponibilitat del laboratori per a la resolució de consultes formulades per les administracions públiques sobre qüestions relacionades amb els assajos i proves de tipus de màquines de joc, material de joc i apostes, i assistència a reunions de treball amb aquelles per a la unificació de criteris o per a la prestació de serveis de col·laboració en la inspecció, quan així sigui requerit per un òrgan judicial o administratiu.
Possessió de l'acreditació oficial emesa per l'Entitat Nacional d'Acreditació (ENAC) o per un altre organisme nacional d'acreditació d'un estat membre de la Unió Europea.
Justificant del pagament de la taxa administrativa corresponent.
Models:
Termini màxim
Tres mesos.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia
Contacte
Servei o Secció responsable
Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
- Fax: 971176965
(mcanyellas@dgce.caib.es)