Requisitos
Complir amb els requisits establerts en la normativa vigent en el moment de la sol·licitud de renovació.
La sol·licitud ha de ser formulada per la persona o entitat titular de l'autorització amb una antelació mínima de tres mesos.
Tasas
03I B) Empreses de jocs > Renovació de les autoritzacions i inscripció d'empreses de joc: el 50% de l'import corresponent a l'autorització. .
B) Empreses de jocs > Renovació de les autoritzacions i inscripció d'empreses de joc: el 50% de l'import corresponent a l'autorització. -
Imprimir model i efetuar pagament en les entitats bancàries o de forma telemàtica.
Documentación a presentar
Document que contingui la denominació de l'entitat, amb indicació de la seva naturalesa jurídica i domicili social.
En el cas de persones jurídiques, còpia compulsada de l'escriptura de constitució.
Relació nominal i dades personals que permetin la identificació del personal que presti serveis al laboratori.
Declaració responsable subscrita pel representant legal de l'entitat. Quan el laboratori depengui d'una entitat pública no s'exigirà tal declaració.
En cas d'entitat privada, còpia acarada de la pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil.
Disponibilitat de personal dotat de la qualificació i formació tècnica adequada per a la realització dels assajos i verificacions requerits.
Capacitat del laboratori per fer les proves, els assajos i altres actuacions de verificació de conformitat amb les especificacions, característiques i requisits tècnics establerts en la normativa en matèria de joc i apostes per a cada tipus de màquina, material de joc i apostes.
Capacitat del laboratori per fer comprovacions en activitats complementàries d'aquells altres elements que intervenen en els jocs, com ara verificacions o controls metrològics, mecànics, climàtics, de seguretat elèctrica, de compatibilitat electromagnètica, així com qualssevol altres aspectes tècnics, quan per la naturalesa dels jocs esmentats sigui adequat.
Disponibilitat del laboratori per a la resolució de consultes formulades per les administracions públiques sobre qüestions relacionades amb els assajos i proves de tipus de màquines de joc, material de joc i apostes, i assistència a reunions de treball amb aquelles per a la unificació de criteris o per a la prestació de serveis de col·laboració en la inspecció, quan així sigui requerit per un òrgan judicial o administratiu.
Possessió de l'acreditació oficial emesa per l'Entitat Nacional d'Acreditació (ENAC) o per un altre organisme nacional d'acreditació d'un estat membre de la Unió Europea.
Justificant del pagament de la taxa administrativa corresponent.
Modelos:
Plazo máximo
Tres mesos.
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Conselleria d'Empresa, Autònoms i Energia
Contacto
Servicio o Sección responsable
Conselleria d'Empresa, Autònoms i Energia
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
- Fax: 971176965
(mcanyellas@dgce.caib.es)