Requisits
Pot ser sol·licitada per l'empresa autoritzada per a la gestió i l'explotació de sales de bingo inscrita en el Registre General de Joc de les Illes Balears.
S'ha de presentar en el model normalitzat que figura com Annex 5.
Documentació a presentar
1. Document que acrediti la titularitat o disponibilitat del local, vigent en el moment de presentar la sol·licitud.
2. Certificació literal de l'acord adoptat per l'òrgan rector de l'empresa sol·licitant de l'autorització d'instal·lació.
3. Projecte bàsic de les obres i instal·lacions del local, redactat i subscrit per un tècnic competent. El projecte ha de contenir com a mínim:
· Memòria descriptiva de les instal·lacions en relació amb el compliment de les condicions tècniques contingudes en el Reglament.
· Certificat de compliment de la normativa vigent en matèria de joc.
· Plànol d'emplaçament del local.
· Plànol de situació del local on es pretén instal·lar la sala de bingo, a escala 1/1000.
· Plànol de secció i façana acotada.
· Plànols de planta amb la zona de joc perfectament delimitada, zona destinada a bar, servei de control i admissió, lavabos, mesures de seguretat, protecció contra incendis, il·luminació d'emergència i altres instal·lacions, a escala 1/50, amb les cotes i superfícies corresponents.
· Dos plànols de planta de la sala de joc a escala 1/100 per segellar.
4. Certificat de distàncies, subscrit per un tècnic competent, a les quals es fa referència en l'article 14 del Reglament.
5. Justificant de pagament de la taxa administrativa.
Models:
Termini màxim
No n'hi ha
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Joc
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joc
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(jocs@dgce.caib.es)