Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Renovació de l'autorització com a empresa organitzadora i explotadora de sales de bingo

Renovar l'autorització atorgada com a empresa organitzadora i explotadora de sales de bingo

Codi SIA

2346261

Persones destinatàries

Empreses de joc

Termini per a resoldre i notificar

Tres mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia

Tràmits

X

Sol·licitud de renovació de l'autorització d'explotació

Requisits

S'ha de presentar en el model normalitzat que figura com a Annex 3

Taxes

Concepte B.2: Renovacions de les autoritzacions i de les inscripcións d'empreses de joc . BOIB Núm. 4 de 6 de gener de 2022 - ATIB

Documentació a presentar

a) Còpia del DNI, si el sol·licitant és persona física, i fotocòpia del NIF, si el sol·licitant és entitat mercantil, a més d'acompanyar, en aquest cas, la fotocòpia del DNI o del document equivalent dels seus administradors o gestors.

b) S'admet la presentació de document equivalent als anteriors, nacional o emès per un estat membre de la Unió Europea.

c) Certificat negatiu del Registre Central de Penats i Rebels, o bé autorització a la Direcció General de Comerç per obtenir aquesta informació.

d) En el supòsit que es tracti d'entitats mercantils, còpia de l'escriptura de constitució i de les de modificacions posteriors, amb la identificació dels socis, el seu nombre d'accions o la quota de participació i els poders de representació.

e) Justificant d'estar al corrent del pagament de l'IAE o alta censal corresponent a la seva activitat.

f) Justificació d'estar al corrent de les obligacions tributàries de la CAIB.

g) Certificacions d'alta de l'empresa i de cotització, si escau, dels treballadors en el règim corresponent de la Seguretat Social.

h) Document acreditatiu del pagament de la taxa administrativa corresponent.

i) Document acreditatiu d'haver formalitzat la garantia en la quantia i forma establertes en aquest Reglament.

Models:

Termini màxim

S'ha de sol·licitar en els tres mesos anteriors a la finalització del període de vigència de l'autorització

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Joc

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Joc

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900

(jocs@dgce.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar