Requisits
a) Constituir-se sota la forma jurídica de societat anònima i tenir la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea.
b) Tenir el capital social mínim establert en la Llei de societats de capital, per a les societats anònimes, totalment subscrit i
desemborsat.
c) El capital social s'ha de constituir en accions nominatives.
d) Per a la participació de capital estranger, hi és aplicable la normativa vigent sobre aquesta matèria.
e) Tenir per objecte social únicament i exclusivament l'explotació de sales de bingo i els seus serveis complementaris, i altres jocs que es puguin autoritzar en aquestes sales, sempre que no siguin de caràcter exclusiu de cap altre tipus d'establiment.
f) La societat ha de tenir administració col·legiada.
g) Cap persona natural o jurídica pot tenir accions en més de tres empreses de bingo. A aquests efectes, es considera que hi ha identitat entre les persones o societats que formen part del mateix grup financer.
h) Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.
i) No trobar-se en cap de les circumstàncies establertes en l'article 3.8 i 9 de la Llei 8/2014
Taxes
Concepte B.1 Autorització i inscripció d'empreses de joc .
BOIB Núm. 4 de 6 de enero de 2022 -
ATIB
Documentació a presentar
Presentar la sol·licitud d'acord amb el model normalitzat - annex 1, acompanyada de la documentació establerta en l'article 6.3 del Decret 19/2022 de 20 de maig.
Models:
Termini màxim
No n'hi ha
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Joc
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joc
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(jocs@dgce.caib.es)