Requisits
Han de complir els requisits que estableix la normativa vigent en el moment de la renovació.
Documentació a presentar
1r. Certificat de compliment de la normativa vigent en matèria de joc signat per tècnic competent.
2n. Memòria descriptiva de les instal·lacions.
3r. Pla de planta amb la distribució prevista per a les zones de joc perfectament delimitada, zona destinada a bar, a restaurant, diversa sales, servei de control i admissió, recepció, banys, zona destinada a apostes (si és el cas), mesures de seguretat, protecció contra incendis, llums d'emergència, i altres instal·lacions a escala 1/50, amb les cotes i superfícies corresponents.
4t. Dos plans de planta de casino a escala 1/100 en format A3 per a segellar.
5t. Document acreditatiu del pagament de la taxa administrativa corresponent.
Models:
Termini màxim
Tres mesos.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joc
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(mcanyellas@dgce.caib.es)
Observacions
La Direcció General pot fer, en qualsevol moment i abans de dictar resolució de renovació, les inspeccions i controls de les instal·lacions del casino que es considerin oportuns amb la finalitat de comprovar el grau de manteniment i compliment dels requisits prevists en les autoritzacions atorgades.
L’autorització d’obertura i funcionament es concedeix per un període de deu anys i pot ser renovada per terminis de la mateixa duració.