Requisits
Complir amb els requisits exigits en la normativa vigent.
Taxes
TAXA 03I B) Empreses de joc > Renovació de les autoritzacions i inscripció d'empreses de joc: el 50% de l'import corresponent a l'autorització .
-
Imprimir document i efectuar el pagament en les entitats bancàries o de forma telemàtica
Documentació a presentar
a) Certificat negatiu del Registre Central de Penats i Rebels, o bé autorització a la Direcció General de Comerç i Empresa per obtenir la informació esmentada.
b) En el supòsit que es tracti d'entitats mercantils, còpia de l'escriptura de constitució i de les de modificacions posteriors, amb la identificació dels socis, el seu nombre d'accions o quota de participació i poders de representació.
c) Justificant d'estar al corrent del pagament de l'IAE o alta censal corresponent a la seva activitat.
d) Justificació d'estar al corrent de les obligacions tributàries de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
e) Certificacions d'alta de l'empresa i de cotització, si s'escau, dels treballadors en el règim corresponent de la Seguretat Social.
f) Document acreditatiu del pagament de la taxa administrativa corresponent.
g) Document acreditatiu d'haver formalitzat la garantia en la quantia i forma establerta en aquest Reglament.
Models:
Termini màxim
Tres mesos.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joc
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(mcanyellas@dgce.caib.es)