Requisits
- No trobar-se incurs en cap de les circumstàncies establertes en l'article 3.8 i 3.9 de la Llei 8/2014.
- Estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social.
- Estar al corrent del pagament de l'IAE o alta censal corresponent a la seva activitat.
- Alta de l'empresa i de cotització dels seus treballadors en el règim corresponent de la Seguretat Social.
- Pagar la taxa administrativa corresponent.
- Formalitzar la garantia en la quantia i forma establerta en el Decret 43/2019, de 24 de maig.
Taxes
TAXA 03I B) Empresas de juegos > Autorización e inscripción de empresas de juego .
-
Imprimir model i efectuar pagament en les entitats bancàries o de forma telemàtica
Documentació a presentar
- Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat.
- En el supòsit que es tracti d'entitats mercantils, còpia del número d'identificació fiscal.
- En el cas de persones jurídiques, còpia de l'escriptura de constitució de la societat i dels estatuts socials, amb les modificacions posteriors, degudament inscrites, si escau, en el Registre mercantil.
- Certificació de cotització dels treballadors en el règim corresponent de la seguretat social.
- Una memòria explicativa dels mitjans tècnics, materials i personals de què disposen per dur a terme la seva activitat en la comunitat autònoma de les Illes Balears.
- Document acreditatiu d'haver formalitzat la garantia en la quantia i forma establerta en aquest Reglament.
- Document acreditatiu del pagament de la taxa administrativa corresponent.
Models:
Termini màxim
Tres mesos.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joc
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(mcanyellas@dgce.caib.es)
Observacions
L’autorització es concedirà per una vigència màxima de deu anys.
La garantia es constituirà en diners efectius, aval o assegurança de caució en els termes i quanties establertes en els articles 7 a 9 del Decret 43/2019, de 24 de maig.