Requisits
S'ha de presentar la sol·licitud per una empresa autoritzada per a l'explotació i organització d'apostes.
El sistema tècnic ha d'estar prèviament homologat.
Taxes
03I .
Sales de joc o apostes> Autorització sales de joc -
https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=8109
TAXA 03I .
-
Imprimir model i efectuar pagament en les entitats bancàries o de forma telemàtica
Documentació a presentar
Escriptura de propietat del local o bé contracte de lloguer en vigor en el moment de presentar la sol·licitud.
Sol·licitud de la llicència municipal d'obertura i funcionament de l'establiment o document equivalent d'acord amb la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears.
Projecte tècnic signat pel personal tècnic competent i visat pel col·legi professional de compliment del que estableix aquest reglament.
Ubicació del local i plànol de distribució en el qual es reflecteixin tots els elements tècnics i del joc, subscrit pel personal tècnic competent. S'ha d'assenyalar també la ubicació del servei de control.
Certificats de les distàncies, subscrit pel personal tècnic competent, a les quals fan referència els apartats 6 i 7 de l'article 20.
Justificant de pagament de la taxa per serveis administratius.
Models:
Termini màxim
Tres mesos
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Joc
Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló).
Tel.: 971178900
(mcanyellas@dgce.caib.es)