Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajudes per a les activitats d'informació i promoció realitzades per grups de productors en el mercat intern, per a l'any 2020

Millorar la difusió dels productes agraris de qualitat de les Illes Balears, potenciar la seva introducció en el mercat i millorar la rendibilitat de les produccions de qualitat reconeguda.

Codi SIA

2263195

Persones destinatàries

les agrupacions de productors o consells reguladors que gestionin sense ànim de lucre marques de qualitat

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

De oficio

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Tràmits

X

Presentació de sol.licituds

Requisits

DOP, IGP i Agricultura ecològica. De les Illes Balears

Documentació a presentar

a) Fotocòpia del NIF de l'entitat.

b) Documentació acreditativa de la representació amb la qual actua la persona que signa la sol·licitud. Aquesta acreditació ha de ser vigent en el moment de la sol·licitud.

c) Fotocòpia del document constitutiu de l'entitat o dels estatuts socials o reglaments degudament inscrits en el registre corresponent o certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.

d) Memòria del programa de promoció que ha d'incloure: antecedents, objectius, pressupost i inici i acabament de les actuacions a subvencionar.

e) Certificació emesa pel secretari de l'entitat sol·licitant de l'ajuda, amb el vistiplau del seu president, a la qual ha de constar la relació dels productors, agricultors actius, inscrits en el programa, amb indicació del nom, cognoms, NIF i municipi de la seva explotació.

f) Els tres pressuposts en el cas d'allò que estableix el punt 13 de l'apartat quart d'aquesta Resolució.

g) Certificat de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, en cas d'estar exempt de presentar liquidació de l'IVA.

Models:

Termini màxim

Fins el dia 31 de gener de 2020

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Ayudas Al Desarrollo Rural

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176555 - Fax: 971176871

(gcanos@fogaiba.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Fondo de Garantía Agraria y Pesquera de las Illes Balears (Fogaiba)

Finalitat

Incorporar los datos personales necesarios en nuestros sistemas de información para tramitar la ayuda solicitada de acuerdo con la convocatória

Legitimació

Consentimiento del interesado

Destinatari

Se cederán los datos a cualquier organismo autonomico, estatal y/o europeo que de acuerdo con la normativa de aplicación deba ser destinatario de la información de los datos personales tratados por el FOGAIBA en cualquiera de los ámbitos directamente relacionados con la gestión de las subvenciones

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar