Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Registre de moviments de subproductes animals i els productes derivats no destinats al consum humà (SANDACH)

Identificació i registre informàtic de tots els moviments de subproductes animals i productes derivats no destinats a consum humà

Codi SIA

2215237

Persones destinatàries

Establiments inscrits en el Registre d'Establiments SANDACH i establiments carnis sotmesos a autorització d'acord amb el Reglament (CE) núm. 853/2004

Termini per a resoldre i notificar

Cap

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servei de Sanitat i Benestar Animal

Tràmits

X

Comunicació persona responsable notificació moviments

Requisits

Comunicació de persona responsable per incloure els moviments dels SANDACH al Registre Nacional que han de designar les comunitats autònomes d'acord amb l'article 3.4 del Reial decret 476/2014

Documentació a presentar

Comunicació i documentació acreditativa identitat

Models:

Termini màxim

No aplica

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Sanitat i Benestar Animal

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Sanitat i Benestar Animal

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

X

Notificació de moviments de subproductes animals i productes derivats no destinats al consum humà

Requisits

Registre informàtic dels moviments de subproductes animals i productes derivats no destinats al conum humà, que es duguin a terme dins d'Espanya des del seu origen, fins els llocs on es produeix el seu ús final o eliminació

Documentació a presentar

No cal presentar documentació. Els moviments s'han d'acompanyar del document comercial que emet l'aplicació

Termini màxim

Els establiments d'origen han de comunicar els moviments amb caràcter previ a la sortida dels mateixos de les instal·lacions

Els establiments de destí disposen d'un termini màxim de 10 dies per registrar a l'aplicació la data de recepció i cantidad de mercaderia rebuda des de la data de recollida de la mercaderia que figura al document comercial. L'esmentat termini serà de 30 dies per aquells moviments que tenguin com origen les illes Canàries.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Sanitat i Benestar Animal

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Sanitat i Benestar Animal

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

Finalitat

Tramitació del procediment

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional