Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Registre d'establiments i medis de transport SANDACH

Gestionar el Registre, i autorització quan procedeixi, dels establiments i medis de transport que intervenen en el sector dels subproductes d'origen animal no destinats al consum humà.

La inscripció de l'activitat de transport i medis de transport, associada o no a un establiment inscrita al Registre SANDACH, s'ha de dur a terme incloent també la sol·licitud específica per a aquesta activitat i annexe corresponent.

Código SIA

2097880

Personas destinatarias

Operadors que intervenen en qualsevol de les fases de generació, transport, manipulació, processat,emmagatzemat, introducció al mercat, distribució, ús o eliminació de subproductes d'origen animal no destinats al consum humà.

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos

Silencio administrativo

Positiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

Trámites

X

Autorització ús subproductes lactis per alimentació animal

Requisitos

Complir els requisits establerts als Reglaments (CE) 767/2009 , 1069/2009 i 142/ 2011 en relació a aquesta activitat.

Utilitzar subproductes lactis de categoria 3 procedents d'una indústria làctia autoritzada per alimentar animals de granja

Documentación a presentar

Sol·licitud i declaració empresa làctia

Modelos:

Plazo máximo

3 mesos

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Sanitat i Benestar Animal

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

X

Sol·licitud d'alta, modificació o baixa d'operadors de transport

Requisitos

Sol·licitud per inscriure l'activitat de transport de SANDACH i medis de transport.

S'han de complir condicions de transport recollides a Reglament 1069/2009 i Reglament 142/2011

Documentación a presentar

Sol·licitud, annex contenidors i/o vehicles i documentació requerida a la sol·licitud

Modelos:

Plazo máximo

6 mesos

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Sanitat i Benestar Animal

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

X

Sol·licitud d'alta, modificació o baixa

Requisitos

Els establiments que operin amb SANDACH i no sotmesos a autorització d'acord amb l'article 24 del Reglament (CE) 1069/2009 han de presentar una sol·licitud per a la seva inscripció i complir requisits establerts a la normativa.

D'acord amb l'article 20 del Reial decret 1528/2012 no s'han de registrar les activitats en les quals es generin subproductes i que ja es trobin registrades o autoritzades d'acord amb els Reglaments (CE) 852/2004 i 853/2004, així com altres excepcions recollides al punt 3.

Documentación a presentar

Model de sol·licitud correctament emplenada i documentació requerida a la mateixa

Modelos:

Plazo máximo

6 mesos

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Sanitat i Benestar Animal

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

X

Sol·licitud d'autorització, modificació o baixa d'establiments sotmesos a autorització

Requisitos

Establiments sotmesos al règim d'autorització prèvia establert a l'article 24 del Reglamento 1069/2009.

a) processament de subproductes animals mitjançant esterilització a presió, o mitjançant els mètodes de processament contemplats a l'article 15, apartat 1, paràgraf primer lletra b), o els mètodes alternatius autoritzats de conformitat amb l'article 20;

b) eliminació, com residus, mitjançant incineració de subproductes animals i productes derivats, excloent els establiments o plantes que disposen d'una autorització d'acord amb la Directiva 2000/76/CE;

c) eliminació o valorització de subproductes animals i productes derivats, si són residus, mitjançant coincineració, excloent-se els establiments o plantes que disposen d'una autorització d'acord amb la Directiva 2000/76/CE

d) ús de subproductes animals i productes derivats com a combustible;

e) fabricació d'aliments per a animals de companyia;

f) fabricació d'adobs i esmenes de sol orgànic;

g) transformació de subproductes animale o productes derivatas en biogàs o compost;

h) manipulació de subproductes animals després de la seva recollida, mitjançant operacions consistents en classificar, tallar, refredar, congelar, salar o retirar les pells o material especificat de risc;

i) emmagatzamament de subproductes animals;

j) emmagatzamament de productes derivats destinats a:

i) ser eliminats en un abocador o mitjançant incineració, o a ser valoritzats o eliminats mitjançant coincineració,

ii) ser utilitzats com a combustible,

iii) ser utilitzats com a pinsos, exclòs els establiments o plantes autoritzats o registrats de conformitat amb el Reglament (CE) núm. 183/2005,

iv) ser utilitzats com a adobs i esmenes de sòl orgànic, exclòs l'emmagatzamament en el lloc d'aplicació directa,

Es requereix inspecció favorable prèvia a la posada en funcionament

Documentación a presentar

Sol·licitud i documentació annexa

Modelos:

Plazo máximo

6 mesos

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Sanitat i Benestar Animal

C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880

(ramaderia@dgagric.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar