Convocatoria de subvenciones para ejecutar proyectos de cooperación para el desarrollo para el año 2019
El objeto de esta convocatoria es establecer las subvenciones para ejecutar proyectos de cooperación para el desarrollo, para el año 2019, en los países en desarrollo según las prioridades que establece el III Plan Director.
Codi SIA
2074348
Persones destinatàries
Entidades jurídicas privadas sin ánimo de lucro radicadas a las Islas Baleares que lleven a cabo actividades en materia de cooperación para el desarrollo y solidaridad
Termini per a resoldre i notificar
Punto 8.4 de la convocatoria. Tres meses desde la fecha final de presentación de las solicitudes.
Silenci administratiu
Negativo
Forma d'inici
Instancia de parte
Fi de la via administrativa
Si
Disponible per tramitar per persona apoderada
Si
Òrgan competent per a resoldre
Consejería de Familias y Asuntos Sociales
Simplificació documental
Documents relacionats amb el procediment
Tràmits
Solicitud
Requisits
Punto 4.2 de la convocatoria
Documentació a presentar
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
- Certificado datos bancarios
- Declaración responsable de presentación de documentación
- Declaración responsable de cumplimiento de obligaciones
- Declaración responsable sobre ayudas y subvenciones solicitadas
- Declaración responsable de prohibiliones e incompatibilidades
- Declaración responsable de organización y estructura técnica en las Islas Baleares
- Declaración responsable de no haber sido nunca objeto de sanciones ni sentencias condenatorias por prácticas laborales discriminatorias por razón de sexo o género
Termini màxim
Punto 3.2 de la convocatoria. 30 DÍAS NATURALES, desde el día siguiente de la publicación de esta convocatoria en el Boletín Oficial de las Islas Baleares.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Dirección General de Cooperación e Inmigración
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Cooperación
Tel.: 971177200
(jfortuny@dgcooper.caib.es)
Justificación del proyecto
Requisits
Puntos 16 y 17 de la convocatoria
Documentació a presentar
Models:
Termini màxim
Puntos 16 y 17 de la convocatoria
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Consejería de Familias y Asuntos Sociales
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Cooperación
Tel.: 971177200
(jfortuny@dgcooper.caib.es)
Aportación de documentación
Requisits
Haber presentado una solicitud en esta convocatoria de subvenciones.
Especificar el número de expediente al que se tiene que incorporar esta documentación.
Documentació a presentar
Termini màxim
Sin plazo
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Consejería de Familias y Asuntos Sociales
Contacte
Servei o Secció responsable
Servicio de Cooperación
Tel.: 971177200
(jfortuny@dgcooper.caib.es)
Informació sobre protecció de dades
De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite
Responsable del tractament
Dirección General de Cooperación e Inmigración
Finalitat
Tramitación del procedimento
Legitimació
Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos
Destinatari
No se cederán datos a terceros salvo obligación legal
Drets
Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional
Informació adicional