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Autorització d'obertura d'un centre de lloguer de motos nàutiques per dies sense instal·lacions a la mar

Autoritzar centres de lloguer de motos nàutiques per dies sense instal·lacions en la mar

Código SIA

2072643

Personas destinatarias

Persones físiques o jurídiques

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Direcció General de Ports i Transport marítim

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

Ser persona física o jurídica

Documentación a presentar

a) Si el sol·licitant fos persona física: document nacional d'identitat en vigor o quan fos estranger, document d'identificació que tingui efectes equivalents al seu país d'origen, o bé, el passaport. En tot cas, acreditació de trobar-se en possessió del número d'identificació fiscal. Si el sol·licitant fos persona jurídica: còpia autoritzada del document de constitució en el que consti que el seu objecte és la realització de l'activitat d'arrendament de motos nàutiques i justificant de la seva inscripció al Registre Mercantil o, en el seu cas, al Registre que correspongui. En tot cas, targeta d'identificació fiscal.

b) Justificant d'estar d'alta i al corrent de pagament en l'epígraf que correspongui de l'Impost sobre Activitats Econòmiques.

c) Acreditació de la matriculació de les motos nàutiques a arrendar i del seu registre en llista sisena, així com de les corresponents assegurances de responsabilitat civil de subscripció obligatòria per a embarcacions d'esbarjo o esportives recollits al Reglament aprovat pel Reial Decret 607/1999, de 16 d'abril i de les assegurances d'accidents que cobreixin qualsevol usuari, al manco en els imports de les indemnitzacions previstes a l'Annex del Reglament de l'Assegurança Obligatòria de Viatgers, aprovat per Reial Decret 1575/1989, de 22 de desembre.

d) Disposició de, almenys, un local o oficina destinat a l'exercici de l'activitat d'arrendament, obert al públic, amb llicència municipal d'obertura. Si circumstancialment, el sol·licitant no es trobés encara en possessió de la llicència municipal d'obertura, podrà aportar document acreditatiu d'haver-la sol·licitat, al qual s'acompanyarà el títol de disposició del local.

Important: tots els documents s'han de presentar amb original i còpia o còpies degudament acarades.

Modelos:

Plazo máximo

No procedeix

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei Marítim

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei Marítim

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971177600

(info@dgmaritim.caib.es)

X

Aportació de documentació

Requisitos

Haver rebut escrit de requeriment

Documentación a presentar

La determinada en el requeriment rebut

Modelos:

Plazo máximo

El marcat en el requeriment rebut

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Ports i Transport marítim

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei Marítim

C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol). Tel.: 971177600

(info@dgmaritim.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Ports i Transport marítim

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

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