Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria de subvencions destinades a entitats privades sense ànim de lucre que desenvolupen programes d'interès general amb càrrec a l'assignació tributària del 0,7 % de l'IRPF per als anys 2018 i 2019

L'establiment de subvencions destinades a entitats privades sense ànim de lucre per finançar les despeses derivades del funcionament de serveis i programes d'atenció social, d'orientació, de valoració i d'integració per al foment de la inclusió social, així com de serveis d'atenció social adreçats a persones i famílies en risc d'exclusió social mitjançant programes dirigits a cobrir necessitats bàsiques que es duguin a terme al territori de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. El finançament es farà amb càrrec a l'assignació del 0,7 % de l'impost sobre la renda de les persones físiques, per als anys 2018 i 2019

Código SIA

1639017

Personas destinatarias

Entitats privades sense ànim de lucre que desenvolupen programes d'interès general i inscrites al Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

Veure requisits convocatòria

Documentación a presentar

Plazo máximo

termini finalitzat

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177200

(serveissocials@dgsercoc.caib.es)

X

Justificació

Requisitos

L'entitat beneficiària, mitjançant un compte justificatiu, ha de justificar el 100 % del projecte aprovat per a cada anualitat abans del 31 de març de l'exercici següent al de l'execució de les actuacions, d'acord amb el guió adjunt

Documentación a presentar

a) Una memòria tècnica justificativa, que ha d'incloure:

— Un certificat del representant legal de l'entitat que acrediti la realització efectiva de l'activitat d'acord amb la sol·licitud

presentada i l'aplicació dels fons percebuts a la finalitat que hagi servit de fonament a la concessió de la subvenció.

— Un informe tècnic complet i detallat del projecte executat en conjunt i una avaluació anual, d'acord amb el model que facilita la Direcció General de Serveis Socials (disponible al web ).

b) Una memòria econòmica, en la qual han de constar:

— Un compte justificatiu, degudament emplenat i signat pel representant de l'entitat, que ha d'incloure la relació dels justificants imputats al projecte (amb una llista numerada dels documents justificatius), amb la data d'emissió i de pagament i el percentatge d'imputació al projecte subvencionat tenint en compte els altres ajuts de què disposa l'entitat per dur a terme l'activitat subvencionada.

— Un balanç final del pressupost total del projecte aprovat, que ha d'especificar les despeses que ha finançat el Govern de les Illes Balears, les que han finançat altres entitats o administracions públiques i les que s'han finançat amb fons propis.

— Una carpeta ordenada i amb un índex que contengui originals i fotocòpies de totes les factures, de les nòmines i d'altres

documents de valor probatori equivalent que acreditin la realització de les activitats subvencionades durant el període comprès entre l'1 de gener i el 31 de desembre de l'exercici en què s'ha duit a terme l'activitat, així com de tots els certificats bancaris i d'altres justificants de pagament que acreditin la data i l'import del pagament de les despeses derivades de l'execució de l'activitat o del projecte pel qual s'ha concedit la subvenció, entre l'1 de gener de l'any en què s'ha duit a terme l'activitat i el 30 de març de l'any en què es formalitza la justificació.

— Les factures han d'indicar les dades següents:

- Raó social i NIF del proveïdor.

- Raó social i NIF de l'associació.

- Expressió detallada del servei prestat o del material subministrat.

- Data d'emissió.

- Data efectiva del pagament.

c) Els elements publicitaris (cartells, fullets, etc.) en els quals consti la col·laboració de la Conselleria d'Afers Socials i Esports.

d) Una declaració responsable, actualitzada en la data de presentació de la justificació final, de no haver sol·licitat ni rebut cap altre ajut per a la mateixa finalitat de qualsevol administració pública o ens privat o públic, tant nacional com estranger, o bé, en cas contrari, una relació de les entitats a les quals s'ha sol·licitat una subvenció per a la mateixa finalitat o de les quals se n'ha obtingut alguna, amb indicació de la quantia sol·licitada o concedida.

Plazo máximo

31 de març de l'exercici següent al de l'execució de les actuacions.

No obstant això, en els casos en què, d'acord amb el punt 2.d) s'hagi prorrogat el termini d'execució del projecte, el termini

per presentar la justificació corresponent a l'execució de les actuacions durant l'exercici 2020 s'amplia fins al 30 de juny de

2021.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177200

(serveissocials@dgsercoc.caib.es)

X

Aportació de documentació

Requisitos

Entitats que siguin destinatàries de la resolució de concessió.

Documentación a presentar

Qualsevol documentació que se vulgui aportar.

Plazo máximo

No hi ha termini màxim per l'aportació de documentació

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177200

(serveissocials@dgsercoc.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Afers Socials

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar