Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Protectorat de fundacions de la Conselleria de Famílies i Afers Socials

D'acord amb la normativa actual, la Conselleria de Famílies i Afers Socials du a terme les funcions de protectorat de les fundacions d'àmbit autonòmic els fins fundacionals de les quals estan relacionats amb les competències de la Conselleria de Famílies i Afers Socials. Es tracta, entre d'altres, de les competències en les matèries següents: serveis socials; atenció i suport a persones amb dependència, amb discapacitat o en situació de risc o de necessitat social; protecció de la infància i l'adolescència; promoció i suport a les famílies; polítiques de joventut i de lleure; polítiques d'igualtat; atenció a la diversitat; polítiques de cooperació i acció humanitària als territoris del sud, i atenció i integració social a la població immigrant.

Codi SIA

1017654

Persones destinatàries

Fundacions

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Segon normativa aplicable

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

No

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Estar d'alta en el Registre de Fundacions

Documentació a presentar

Pla d'actuació o comptes anuals, d'acord amb els requisits establerts en la normativa. Podeu consultar aquesta documentació així com el procediment en la pàgina web del Registre Únic de Fundacions, en els enllaços següents:

- Presentació de comptes anuals: https://www.caib.es/sites/fundacions/ca/presentacio_comptes_anuals_de_les_fundacions-6687/

- Presentació de pla d'actuació: https://www.caib.es/sites/fundacions/ca/presentacio_pla_dactuacio_de_les_fundacions-6688/

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

En general, 6 mesos

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Secretaria General

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament Jurídic

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177200

(protectorat@sgsersoc.caib.es)

Observacions

Les sol·licituds s'han de presentar per registre electrònic atesa l'obligació prevista per l'article 14.2 de la LPAC. Per això, tant la sol·licitud com tota la documentació adjunta (pla d'actuació/ comptes anuals, certificats d'aprovació i fulla de signatures) hauria de signar-se digitalment. Excepcionalment s'accepta la documentació escanejada i signada digitalment pel secretari- president a fi de validar el document.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Secretaria General

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar