Requisits
A cumplir en el moment de l'informe tècnic, excepte el de tenir personalitat pròpia, pública o privada i estar legalment constituït a cumplir en el moment de la sol.licitud
Documentació a presentar
Fotocòpia compulsada del NIF de l'entitat jurídica.
Fotocòpia compulsada del DNI del representant legal, si escau, i document que acrediti la representació.
Fotocòpia compulsada de l'acta constituent de l'entitat.
Relació d'associats que identifiqui el seu caràcter públic o privat individual o col·lectiu.
Fotocòpia compulsada dels estatuts de l'entitat i, si existeix, del Reglament de règim intern.
Fotocòpia compulsada de la inscripció del Grup d'Acció Local en el registre corresponent a la seva forma jurídica.
Documentació justificativa de la seva integració en xarxa regional o nacional.
Descripció del grau d'implantació de l'entitat en el territori proposat.
Descripció de l'experiència prèvia de l'entitat en el disseny, desenvolupament i aplicació de projectes i programes de desenvolupament rural, com també dels resultats obtinguts.
Declaració responsable del volum d'aportacions dels socis en els darrers tres anys per al desenvolupament de les activitats de desenvolupament rural.
Acord de l'òrgan decisori de l'entitat pel qual s'acorda presentar la candidatura com a Grup d'Acció Local i s'accepten tots els compromisos i obligacions derivats d'aquesta condició.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
15 dies a comptar des del dia 25 de desembre
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Contacte
Servei o Secció responsable
Ajudes Al Desenvolupament Rural
C/ de la Reina Constança, 4.
Tel.: 971176555
- Fax: 971176871
(gcanos@fogaiba.caib.es)