Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Modificació de l'autorització d'instal·lació de la sala de bingo

Modificar l'autorització d'instal·lació de la sala de bingo

Codi SIA

2346272

Persones destinatàries

Empreses de joc

Termini per a resoldre i notificar

Tres mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Sens perjudici de l'obtenció de les llicències sectorials corresponents, requereixen autorització administrativa prèvia de la Conselleria de Transició Energètica i Sectors Productius les modificacions de l'autorització d'instal·lació de sala de bingo que impliquin algunes de les circumstàncies següents:

a) Ampliació o disminució de la superfície de la sala i, si escau, canvi de categoria de la sala.

b) Ampliació o disminució de la superfície útil destinada a joc i a servei de bar o cafeteria.

c) Modificació dels passadissos d'evacuació.

d) Variació del servei de control i admissió.

e) Zona d'instal·lació del bingo electrònic a l'interior de la sala de joc.

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Empresa, Ocupació i Energia

Tràmits

X

Modificació de l'autorització d'instal·lació de la sala de bingo

Requisits

Presentar la sol·licitud d'autorització de modificació d'acord amb el model normalitzat que figura com Annex 7

Taxes

Concepte A.6: Modificació de les autoritzacions . BOIB Núm. 4 de 6 de gener de 2022 - ATIB

Documentació a presentar

a) Memòria descriptiva de la modificació sol·licitada

b) Certificat de compliment de la normativa vigent en matèria de joc, i especialment de les previsions contingudes en aquest Reglament, redactat i subscrit per un tècnic competent.

c) Dos plànols de planta a escala 1/100 per segellar i un plànol de planta a escala 1/50, acotat per revisar, signats per un tècnic competent.

d) Justificant de pagament de la taxa administrativa corresponent.

Models:

Termini màxim

No n'hi ha.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Joc

Contacte

Servei o Secció responsable

Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971178900

(jocs@dgce.caib.es)

Observacions

Requereix autorització administrativa prèvia.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar