Requisits
El beneficiari ha de justificar el treball que ha dut a terme objecte de l'ajut
Documentació a presentar
a) Una memòria científica detallada de les activitats realitzades i de l'assoliment dels objectius proposats segons el cronograma presentat en la sol·licitud.
b) Si escau, una còpia de totes les publicacions, els programes d'actes, els documents de publicitat, etc. que hagin derivat de l'estada, amb les obligacions detallades en el punt 13 d'aquesta convocatòria.
c) El compte justificatiu: s'ha d'emplenar en l'imprès que figura com a annex 6 d'aquesta Resolució. Amb el compte justificatiu s'han d'adjuntar els documents següents:
— Les factures originals de les despeses destinades a locomoció, amb la identificació del creditor i del document, l'import, la data d'emissió i la data de pagament.
— Les targetes d'embarcament.
— En el cas de despeses derivades d'un desplaçament amb mitjans propis, tots els tiquets originals (benzina, peatges, etc.) gestionats directament per la persona beneficiària.
— La pòlissa assegurança d'assistència mèdica i factura original, en el cas d'haver-ne contractat una, d'acord amb el que estableix el punt 6.3.
— Els documents que acreditin els pagaments de les factures. Els pagaments de les factures presentades es poden acreditar mitjançant una fotocòpia del justificant de l'ordre de transferència bancària o del document bancari que doni fe del pagament, en el qual han de figurar la data de la transferència, l'import transferit i la identificació del concepte de la transferència, així com les dades de qui l'ordena i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament. En aquest document s'ha d'adjuntar l'extracte bancari del beneficiari de l'ajut, en el qual ha de figurar el càrrec de la transferència.
d) Una avaluació de l'investigador principal del centre d'acollida, del treball o projecte dut a terme.
e) Un certificat del centre d'acollida que acrediti l'estada, en el qual han de figurar les dates d'aquesta.
Models:
Termini màxim
En el termini de 20 dies naturals des de la data d'acabament de l'estada.
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei de Recerca i Desenvolupament
Contacte
Servei o Secció responsable
Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta).
Tel.: 971177767
(recerca@caib.es)