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Convocatoria concurs de trasllats voluntari per proveir places bàsiques vacants de facultatiu/facultativa especialista d'aparell digestiu

Es convoca un concurs de trasllats voluntari per a la provisió de 4 places bàsiques vacants de personal estatutari fix de la categoria de facultatiu/facultativa especialista d'aparell digestiu, dependents del Servei de Salut de les Illes Balears.

Código SIA

2906755

Personas destinatarias

Pot participar en aquest concurs de trasllats el personal estatutari del Sistema Nacional de Salut amb nomenament fix en la categoria de facultatiu/facultativa especialista d'aparell digestiu. Les persones interessades han de comptar amb el nomenament de personal estatutari fix en aquesta categoria en la data en que finalitzi el termini per presentar sol·licituds i estigui en alguna de les situacions següents:

a.-Servei actiu o situació diferent a la d'actiu amb reserva de plaça.

b.-Situació diferent a la d'actiu i sense reserva de plaça.

c.-Situació de reingrés en el servei actiu amb carácter provisional.

Plazo máximo para la resolución y notificación

D'acord amb les bases de la resolució.

Silencio administrativo

No és d'aplicació

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria de Salut

Documentos relacionados con el procedimiento

  • Convocatòria
  • Boib correcció d'errors convocatòria
  • Boib correcció errors II
  • Llista definitiva d'admesos i exclosos
  • NOTA INFORMATIVA (ADJUDICACIONS)
    En previsió de les properes incorporacions, s'emet aquest avançament de la llista d'adjudicacions definitives a TÍTOL ÚNICAMENT INFORMATIU i sense que iniciï cap termini per interposar recursos o presentar escrits que se considerin ajustats a dret.
  • Llista definitiva de mèrits i adjudicacions
    D'acord amb la base 8.2 de la convocatòria, la presa de possessió de les noves places ha d'efectuar-se en els terminis següents:

    - Dins dels 3 dies hàbils següents a la data del cessament si les places estan ubicades en el mateix municipi.

    - En 15 dies hàbils si estan situades en municipis diferents però en la mateixa àrea de salut

    - En un mes si estan localitzades en un municipi i en una àrea de salut diferents o quan impliqui un canvi de servei de salut o els que reingresen al servei actiu.

Trámites

X

Presentació de sol·licitud

Requisitos

Els establerts a les bases que regeixen la convocatòria.(Annex 1, punt 3)

Documentación a presentar

La especificada a les bases de la convocatòria.(Annex 1, punt 5)

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini per presentar sol·licituds és d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el BOIB.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Llista provisional d'aspirants admesos i exclosos - Model sol·licitut al·legacions

Requisitos

Presentar les reclamacions degudament complimentades i registrades, mitjançant per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, article 16, punt 4. Una vegada registrat, es recomana enviar-ho a oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es.

Documentación a presentar

La reclamació que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació en la pàgina web de l'IBSALUT.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

X

Llista provisional de mérits - Model sol·licitut al·legacions

Requisitos

Presentar les al·legacions degudament complimentades i registrades, mitjançant per qualsevol de les vies previstes per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, article 16, punt 4. Una vegada registrat, es recomana enviar-ho a oposiciones.rrhh_sscc@ssib.es.

Documentación a presentar

La reclamació que la persona candidata consideri oportuna o necessària perquè sigui valorada.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

15 dies hàbils a comptar des de la publicació en la pàgina web de l'IBSALUT. (Del 13/01/2023 fins al 02/02/2023).

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de l'IB-Salut

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

C/ Gremi de Sabaters, 21, Polígon de Son Castelló. Tel.: 971704422

(juan.roca@ibsalut.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Servei de Selecció i Provisió de Personal Estatutari

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

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