Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Subvenció destinada a la realització d'inversions per a assegurar l'accessibilitat universal als immobles a persones grans, amb discapacitat i/o en situació de dependència, marc PRTR , NextGen EU

L'objecte d'aquesta convocatòria de subvencions, destinada a comunitats de propietaris de la comunitat autònoma de les Illes Balears, és finançar els projectes necessaris per facilitar l'accés als immobles a les persones grans, amb discapacitat i/o en situació de dependència.

Les obres, actuacions i elements objectes de subvenció s'hauran d'adequar als paràmetres, requisits i condicions establerts per la respectiva normativa vigent en matèria d'accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques que els sigui aplicable.

Código SIA

2891474

Personas destinatarias

Es poden beneficiar de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les comunitats de propietaris d'edificis domiciliades a la comunitat autònoma de les Illes Balears.

És requisit per ser beneficiari que als edificis hi resideixin persones grans (majors de 65 anys), persones amb discapacitat reconeguda de qualsevol grau, i/o persones en situació de dependència reconeguda d'acord amb la normativa vigent, que com a mínim hi estiguin empadronats/ades abans de l'any 2020.

Les entitats beneficiàries estaran subjectes a les obligacions derivades del contingut de les bases reguladores de la present subvenció, de la resolució de concessió de les subvencions i, en general, de la normativa vigent que se li aplica.

Les entitats beneficiàries no poden incórrer en cap de les circumstàncies que preveuen els articles 13.2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que impedeixen obtenir la condició de beneficiària, així com els articles 10.1 i 2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini màxim per resoldre el procediment i publicar les resolucions és de tres mesos, comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

Per qualsevol dubte de manera presencial cal sol·licitar cita prèvia a planificacio@dgplanificacio.caib.es o al telèfon 971177200 ext. 63499.


Us recordam que per descarregar els impresos cal anar a l'apartat "TRÀMITS" i obrir el desplegable.


La concessió de la subvenció implica la prèvia inspecció de que el projecte s'ha executat totalment en el termini estipulat en la convocatòria, és a dir, abans del 15 de setembre.


Si hi ha problemes en el moment de firma, podeu realitzar el tràmit per el registre de https://rec.redsara.es/.

Órgano competente para resolver

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud

Requisitos

*Es poden beneficiar de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les comunitats de propietaris d'edificis domiciliades a la comunitat autònoma de les Illes Balears.

És requisit per ser beneficiari que als edificis hi resideixin persones grans (majors de 65 anys), persones amb discapacitat reconeguda de qualsevol grau, i/o persones en situació de dependència reconeguda d'acord amb la normativa vigent, que com a mínim hi estiguin empadronades abans de l'any 2020.

*Les entitats beneficiàries estaran subjectes a les obligacions derivades del contingut de les bases reguladores d'aquesta subvenció, de la resolució de concessió de les subvencions i, en general, de la normativa vigent que se li aplica.

Les entitats beneficiàries no poden incórrer en cap de les circumstàncies que preveuen els articles 13.2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que impedeixen obtenir la condició de beneficiària, així com els articles 10.1 i 2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

Documentación a presentar

Modelos:

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds, els impresos i els documents justificatius és des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria fins al 15 de setembre de 2022

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

(equipaments@dgplanificacio.caib.es)

X

Esmena

Requisitos

Haver rebut un requeriment d'aquesta convocatòria de subvencions

Documentación a presentar

La sol·licitada

Plazo máximo

L'indicat en el requeriment

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

(equipaments@dgplanificacio.caib.es)

X

Al·legacions

Requisitos

Haver sol·licitat la subvenció

Documentación a presentar

Plazo máximo

10 dies

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

(equipaments@dgplanificacio.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Afers Socials

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar