Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvenció destinada a la realització d'inversions per a assegurar l'accessibilitat universal als immobles a persones grans, amb discapacitat i/o en situació de dependència, marc PRTR , NextGen EU

L'objecte d'aquesta convocatòria de subvencions, destinada a comunitats de propietaris de la comunitat autònoma de les Illes Balears, és finançar els projectes necessaris per facilitar l'accés als immobles a les persones grans, amb discapacitat i/o en situació de dependència.

Les obres, actuacions i elements objectes de subvenció s'hauran d'adequar als paràmetres, requisits i condicions establerts per la respectiva normativa vigent en matèria d'accessibilitat i eliminació de barreres arquitectòniques que els sigui aplicable.

Codi SIA

2891474

Persones destinatàries

Es poden beneficiar de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les comunitats de propietaris d'edificis domiciliades a la comunitat autònoma de les Illes Balears.

És requisit per ser beneficiari que als edificis hi resideixin persones grans (majors de 65 anys), persones amb discapacitat reconeguda de qualsevol grau, i/o persones en situació de dependència reconeguda d'acord amb la normativa vigent, que com a mínim hi estiguin empadronats/ades abans de l'any 2020.

Les entitats beneficiàries estaran subjectes a les obligacions derivades del contingut de les bases reguladores de la present subvenció, de la resolució de concessió de les subvencions i, en general, de la normativa vigent que se li aplica.

Les entitats beneficiàries no poden incórrer en cap de les circumstàncies que preveuen els articles 13.2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que impedeixen obtenir la condició de beneficiària, així com els articles 10.1 i 2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre el procediment i publicar les resolucions és de tres mesos, comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Per qualsevol dubte de manera presencial cal sol·licitar cita prèvia a planificacio@dgplanificacio.caib.es o al telèfon 971177200 ext. 63499.


Us recordam que per descarregar els impresos cal anar a l'apartat "TRÀMITS" i obrir el desplegable.


La concessió de la subvenció implica la prèvia inspecció de que el projecte s'ha executat totalment en el termini estipulat en la convocatòria, és a dir, abans del 15 de setembre.


Si hi ha problemes en el moment de firma, podeu realitzar el tràmit per el registre de https://rec.redsara.es/.

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

*Es poden beneficiar de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les comunitats de propietaris d'edificis domiciliades a la comunitat autònoma de les Illes Balears.

És requisit per ser beneficiari que als edificis hi resideixin persones grans (majors de 65 anys), persones amb discapacitat reconeguda de qualsevol grau, i/o persones en situació de dependència reconeguda d'acord amb la normativa vigent, que com a mínim hi estiguin empadronades abans de l'any 2020.

*Les entitats beneficiàries estaran subjectes a les obligacions derivades del contingut de les bases reguladores d'aquesta subvenció, de la resolució de concessió de les subvencions i, en general, de la normativa vigent que se li aplica.

Les entitats beneficiàries no poden incórrer en cap de les circumstàncies que preveuen els articles 13.2 i 3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que impedeixen obtenir la condició de beneficiària, així com els articles 10.1 i 2 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

El termini per presentar les sol·licituds, els impresos i els documents justificatius és des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria fins al 15 de setembre de 2022

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

(equipaments@dgplanificacio.caib.es)

X

Esmena

Requisits

Haver rebut un requeriment d'aquesta convocatòria de subvencions

Documentació a presentar

La sol·licitada

Termini màxim

L'indicat en el requeriment

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

(equipaments@dgplanificacio.caib.es)

X

Al·legacions

Requisits

Haver sol·licitat la subvenció

Documentació a presentar

Termini màxim

10 dies

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Conselleria de Famílies i Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

(equipaments@dgplanificacio.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Afers Socials

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar