Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Reintegrament de despeses de farmàcia

Reintegrament de despeses de medicaments i/o productes sanitaris adquirits en oficines de farmàcia pels usuaris del Servei de Salut de les Illes Balears que hagin detectat alguna discrepància en el pagament realitzat.

Codi SIA

2889065

Persones destinatàries

Usuaris dels serveis assistencials del IBSALUT.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

Tràmits

X

Reintegrament de despeses de farmàcia

Requisits

Disposar de targeta sanitària de l'IBSALUT i estar d'alta a la base de dades poblacional del Sistema Nacional de Salut com a usuari habitual de les Balears en el moment de fer l'adquisició de medicaments i/o productes sanitaris objecte de la sol·licitud de reintegrament.

Els medicaments i/o productes sanitaris han d'estar inclosos a la cartera de serveis del Sistema Nacional de Salut.

La prescripció mèdica o indicació infermera l'ha d'haver fet un professional adscrit al Sistema Nacional de Salut.

Documentació a presentar

Factura de l'oficina de farmàcia o el justificant de pagament amb el detall dels productes adquirits.

Comprovant de la prescripció (recepta, informe mèdic...), excepte si aquesta ha estat realitzada mitjançant recepta electrònica del Servei de Salut de les Illes Balears.

Models:

Termini màxim

No ha Termini

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Subdirecció de Farmàcia

Contacte

Servei o Secció responsable

Subdirecció de Farmàcia

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175600

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Subdirecció de Farmàcia

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar