Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Ajuts per a l'alumnat i professorat de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres de centres educatius sostinguts amb fons públics de la CAIB

Convocar ajuts per millorar i reforçar la competència lingüística de l'alumnat i professorat de cicles formatius de grau mitjà associats al Pla pilot de reforç en llengües estrangeres de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB).

Codi SIA

2868307

Persones destinatàries

Alumnes i professors de cicles formatius de grau mitjà associats al Pla pilot de reforç en llengües estrangeres de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB).

Termini per a resoldre i notificar

3 mesos a partir de la data de finalització del termini per presentar sol·licituds.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Observacions

Projecte finançat per la Unió Europea-NextGenerationEU dins el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Òrgan competent per a resoldre

Conselleria d'Educació i Universitats

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud de participació - Curs intensiu d'immersió en llengua anglesa a l'estranger

Requisits

- Participant que opta a la modalitat A (alumnes de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres):

a) Estar escolaritzat en un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears i cursar 1r curs d'un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres durant el curs escolar 2021-2022 i que participen d'aquest programa.

- Participant que opta a la modalitat B (professors de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres):

a) Impartir docència en un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears al 1r curs d'un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres durant el curs escolar 2021-2022.

Documentació a presentar

- Per a l'alumnat i professorat: sol·licitud de participació (annex 2).

- Per als menors d'edat: declaració responsable del pare/mare/tutor (annex 3).

- Per als majors d'edat: declaració responsable del sol·licitant (annex 4).

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Del 29 de maig al 12 de juny de 2022.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Formació Professional i Qualificacions Professionals

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177771

(departamentfp@dgfpieas.caib.es)

X

Reclamació a la proposta provisional

Requisits

Haver presentat dins del termini establert i per registre la sol·licitud d'ajuts per participar a un dels dos programes d'immersió lingüística en llengües estrangeres per a alumnat i professorat de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla de reforç en llengües estrangeres durant l'estiu del 2022.

Documentació a presentar

Model emplenat d'instància genèrica (vegeu l'apartat "Models").

Models:

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

Del 16 al 30 de juny de 2022.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacte

Servei o Secció responsable

Departament de Formació Professional i Qualificacions Professionals

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177771

(departamentfp@dgfpieas.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar