Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts per a l'alumnat i professorat de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres de centres educatius sostinguts amb fons públics de la CAIB

Convocar ajuts per millorar i reforçar la competència lingüística de l'alumnat i professorat de cicles formatius de grau mitjà associats al Pla pilot de reforç en llengües estrangeres de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB).

Código SIA

2868307

Personas destinatarias

Alumnes i professors de cicles formatius de grau mitjà associats al Pla pilot de reforç en llengües estrangeres de centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB).

Plazo máximo para la resolución y notificación

3 mesos a partir de la data de finalització del termini per presentar sol·licituds.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

Projecte finançat per la Unió Europea-NextGenerationEU dins el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Sol·licitud de participació - Curs intensiu d'immersió en llengua anglesa a l'estranger

Requisitos

- Participant que opta a la modalitat A (alumnes de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres):

a) Estar escolaritzat en un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears i cursar 1r curs d'un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres durant el curs escolar 2021-2022 i que participen d'aquest programa.

- Participant que opta a la modalitat B (professors de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres):

a) Impartir docència en un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears al 1r curs d'un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició del Pla pilot de reforç en llengües estrangeres durant el curs escolar 2021-2022.

Documentación a presentar

- Per a l'alumnat i professorat: sol·licitud de participació (annex 2).

- Per als menors d'edat: declaració responsable del pare/mare/tutor (annex 3).

- Per als majors d'edat: declaració responsable del sol·licitant (annex 4).

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Del 29 de maig al 12 de juny de 2022.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacto

Servicio o Sección responsable

Departament de Formació Professional i Qualificacions Professionals

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177772

(departamentfp@dgfpieas.caib.es)

X

Reclamació a la proposta provisional

Requisitos

Haver presentat dins del termini establert i per registre la sol·licitud d'ajuts per participar a un dels dos programes d'immersió lingüística en llengües estrangeres per a alumnat i professorat de cicles formatius de grau mitjà associats a la impartició del Pla de reforç en llengües estrangeres durant l'estiu del 2022.

Documentación a presentar

Model emplenat d'instància genèrica (vegeu l'apartat "Models").

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Del 16 al 30 de juny de 2022.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Contacto

Servicio o Sección responsable

Departament de Formació Professional i Qualificacions Professionals

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta). Tel.: 971177772

(departamentfp@dgfpieas.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar