Requisits
Poden ser persones usuàries del servei de rehabilitació comunitària (centre ocupacional), les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% associada a un diagnòstic de salut mental i en edat laboral.
Poden ser persones usuàries del servei de suport socioeducatiu comunitari, les persones majors de 18 anys i amb grau de discapacitat igual o superior al 33 % associada a un diagnòstic de salut mental.
Poden ser persones usuàries del servei d'acompanyament, les persones majors de 18 anys amb diagnòstic de salut mental i alguna mesura judicial o en procés judicial.
Poden ser beneficiàries dels serveis residencials i de centre de dia de Can Raspalls les persones més grans de 18 anys que tenguin un grau de discapacitat per trastorn mental greu igual o superior al 33 % i que hagin estat valorades com a idònies per l'equip tècnic del Servei d'Atenció a la Discapacitat.
Poden ser beneficiàries del servei d'habitatge supervisat per a persones amb diagnòstic de salut mental de Can Raspalls les persones de menys de 65 anys i les més grans d'aquesta edat que no tenguin el servei de dependència reconegut, que tenguin un grau de discapacitat per trastorn mental greu igual o superior al 33 % i que hagin estat valorades com a idònies per l'equip tècnic de la Servei d'Atenció a la Discapacitat.
Documentació a presentar
Sol.licitud d'accés i documentació adjunta a la sol.licitud.
Models:
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
Sense termini
Forma de presentació
D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):
a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Servei d'Atenció a la Discapacitat
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei d'Atenció a la Discapacitat
C/ de Joan Crespí, 11.
Tel.: 971177200
(atenciodiscapacitat@dgad.caib.es)