Registre dels agents i contenidors que intervenen en el sector lacti (Letra Q)
Aquest registre té per objecte la identificació i registre de tots els agents que produeixin, transportin, recullin, mantinguin, transformin o posseeixin llet crua de vaca, ovella o cabra, així com la identificació de tots els contenidors que emmagatzemin llet crua de vaca, ovella o cabra.
Codi SIA
1998151
Persones destinatàries
Ramaders de vacú, oví o caprí dedicats a la producció de llet.
Empreses dedicades al transport, recullida, emmagatzamament, possessió o transformació de llet crua de vaca, ovella o cabra.
Laboratoris que analitzen mostres de llet crua d'explotació i centres lactis.
Operadors d'instal·lacions de rentats de cisternes
Termini per a resoldre i notificar
Tres mesos
Silenci administratiu
Positiu
Forma d'inici
Instància de part
Fi de la via administrativa
No
Normativa del procediment
Òrgan competent per a resoldre
Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural
Simplificació documental
Tràmits
Registre dels agents i contenidors que intervenen en el sector lacti (Letra Q)
Requisits
Presentar tota la documentació obligatòria i justificar en el cas de prenedors de mostres i tècnics de qualitat de centre lacti formació reglada d'acord Reial decret 1728/2007 i Reial decret 752/2011
Documentació a presentar
Sol·licitud amb annexos documentació adjunta corresponent
Models:
- Annex V: Alta o modificació de dades d'una instal·lació de rentat de cisternes Annex a adjuntar per donar d'alta una instal·lació de rentat de cisternes de transport de llet crua o modificar les seves dades
- Annex I: alta o modificació contenidors explotació ramadera Model d'annex a adjuntar a la sol·licitud quan es vol donar d'alta o de baixa un contenidor de llet associat a una explotació ramadera
- Autorització consulta dades Model autorització consulta dades DNI
- Annex II: Alta o modificació de les dades d'un centre lacti associat a una explotació ramadera Annex a adjuntar a la sol·licitud quan a l'explotació ramadera es transforma la totalitat o part de la llet en un derivat lacti
- Annex III: Alta o modificació de les dades d'un centre lacti Annex a adjuntar quan es vol donar d'alta o modificar les dades d'un centre lacti no associat a una explotació ramadera
- Annex IV: Alta o modificació de les dades d'un laboratori d'anàlisi Annex a adjuntar quan es vol donar d'alta o modificar les dades d'un laboratori d'anàlisi que intervé en el control de la qualitat de la llet crua
- Sol·licitud Registre Agents, Establiments i contenidors sector lacti Sol·licitud a presentar pel Registre d'Agents, Establiments i contenidors del sector lacti. Depenent de l'activitat s'ha d'adjuntar l'annex que correspongui.
Termini màxim
3 mesos
Forma de presentació
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Ramaderia
C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880
(ramaderia@dgagric.caib.es)
Sol·licitud duplicat etiquetes identificatives
Requisits
Que el contenidor pel qual es sol·licita el duplicat de l'etiqueta estigui inscrit en el Registre d'Agents i Contenidors que intervenen en el sector lacti
Documentació a presentar
Model sol·licitud duplicat
Models:
Termini màxim
No procedeix
Forma de presentació
D’acord amb el que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l’Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d’altres):
a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic.
b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l’Administració autonòmica, de l’Administració General de l’Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l’Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l’Administració autonòmica.
c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l’oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l’hora exacta en què s’ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.
*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l’article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d’aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l’Administració pública l’ha de requerir que l’esmeni presentant-la per via electrònica.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Agricultura, Ramaderia i Desenvolupament Rural
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Ramaderia
C/ Reina Constança, 4 . Tel.: 971176047 - Fax: 971176880
(ramaderia@dgagric.caib.es)