Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Certificat de circumstàncies especials per sol·licitar el Bo Social elèctric

La normativa preveu que si concorren circumstàncies especials en la persona titular del contracte o en algun dels integrants de la unitat familiar (una discapacitat reconeguda, una situació de violència de gènere o la condició de víctima de terrorisme), els multiplicadors de renda respecte de l'índex IPREM s'han d'incrementar en 0,5.

Codi SIA

687669

Persones destinatàries

La persona titular del contracte o algun dels integrants de la unitat familiar ha de concórrer amb una d'aquestes circumstàncies: una discapacitat reconeguda, una situació de violència de gènere o la condició de víctima de terrorisme

Termini per a resoldre i notificar

Sense termini

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Servei de Serveis Socials

Tràmits

X

Sol·licitud certificat circumstàncies especials

Requisits

La persona titular del contracte o algun dels integrants de la unitat de convivència ha de concórrer amb una d'aquestes circumstàncies: una discapacitat reconeguda, una situació de violència de gènere o la condició de víctima de terrorisme

Documentació a presentar

- Sol·licitud emplenada pel titular del subministre.

- Annex d'Autorització de comprovació de dades, en el cas que les circumstàncies especials concorrin en un altre membre de la

unitat de convivència que no sigui el «Sol·licitant».

- Si s'oposa a la consulta de dades, la documentació que correspongui.

També s'ha d'aportar la documentació següent, segons el cas:

- Resolució emesa conforme a la Llei 29/2011, de 22 de setembre, de Reconeixement i Protecció Integral a les

Víctimes del Terrorisme per part del Ministeri de l'Interior (en cas que la persona sol·licitant o algun dels membres de

la unitat familiar tingui la condició de víctima de terrorisme).

- Document emès per l'Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS) reconeixent la condició de pensionista per

incapacitat permanent total, absoluta o gran invalidesa, si n'és el cas.

- Document emès pel Ministeri d'Economia i Hisenda o del Ministeri de Defensa reconeixent una pensió de

jubilació o retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat, si n'és el cas.

Models:

Termini màxim

Sense termini

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de Benestar Social

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4. Tel.: 971177200

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General de Benestar Social

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar